خیرین مدرسه ساز نمونه واقعی الگوی مشارکتی هستند

به گزارش بوستان گفتگو، سرپرست وزارت آموزش و پرورش، با اشاره به اینکه از 2 هزار کلاس درس در حال ساخت، کار احداث هزار کلاس را خیرین تعهد نموده اند آنان را نمونه واقعی الگوی مشارکتی برشمرد.

خیرین مدرسه ساز نمونه واقعی الگوی مشارکتی هستند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علیرضا کاظمی با ابراز خرسندی از سفر به جنوب استان سیستان و بلوچستان و مشارکت در برنامه افتتاح پروژه های خیرساز، اظهار کرد: فرهنگ احسان و نیکوکاری در حقیقت صدقه جاریه ای است که باید در بین آحاد جامعه به ویژه در مدارس و دانش آموزان نهادینه شود.

کی با گرامیداشت یاد و خاطره انسانی نیکوکار و نیک اندیش زنده یاد حسین علیمرادی، اضافه کرد: خانواده این عزیز به نیکی راه پر خیر و برکت این خیر نیک اندیش را ادامه داده و نوع دوستی و انسان دوستی را به معنای واقعی کلمه محقق کرده اند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: خیرین همراه و یاریگر آموزش و پرورش بوده و هستند و قدردانی از این عزیزان، پاسداشت یک ارزش ماندگار و بی بدیل است.

کاظمی ادامه داد: خوشبختانه در سیستان و بلوچستان از مجموع 2 هزار کلاس درس در حال ساخت، کار احداث هزار کلاس را خیرین عزیز تعهد کرده و نمونه واقعی الگوی مشارکتی شدند.

وی اظهار داشت: با بهره گیری از همه توان و ظرفیت، باید در پی فراهم کردن زمینه مشارکت هر چه بیشتر خیرین، در یاری به محرومیت زدایی و توسعه فرهنگ انفاق، در کشور باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1949

به "خیرین مدرسه ساز نمونه واقعی الگوی مشارکتی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیرین مدرسه ساز نمونه واقعی الگوی مشارکتی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید