خبرنگاران حمایت 106نماینده جمهوریخواه از دادخواست ابطال انتخابات 2020

به گزارش بوستان گفتگو، تهران- خبرنگاران- حداقل 106 نماینده جمهوریخواه در مجلس نمایندگان ایالات متحده از دادگاه عالی خواهان رسیدگی به دادخواست برای ابطال نتایج انتخابات در چهار ایالت مهم شدند.

خبرنگاران حمایت 106نماینده جمهوریخواه از دادخواست ابطال انتخابات 2020

به گزارش خبرنگاران از مجله فوربس، گروهی متشکل از 106 عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان توافقنامه ای را امضا کردند که روز پنجشنبه در حمایت از دادخواست مورد حمایت ترامپ که به دنبال لغو انتخابات است، ثبت شد.

دادخواست از دادگاه عالی آمریکا برای ابطال نتایج انتخابات در چهار ایالت مهم توسط مایک جانسون نماینده جمهوریخواه تگزاس تهیه و تا به امروز مورد حمایت بیش از یکصد نماینده جمهوریخواه مجلس نمایندگان قرار گرفته است.

جانسون در دادخواست خود از دادگاه عالی آمریکا می خواهد تا آرای الکترال انتخابات 2020 در چهار ایالت مهم میشیگان، ویسکانسین، پنسیلوانیا و جورجیا را باطل کند.

به گزارش فوربس، دادخواست جانسون توسط کن پاکسون دادستان کل تگزاس مطرح شده و دادستان های جمهوری خواه در 17 ایالت از آن پشتیبانی نموده اند.

در ادامه کوشش دادستان های جمهوریخواه برای ابطال آرای الکترال در ایالت های مهم 6 دادستان در کوششند تا مستقیماً در این موضوه مداخله نمایند و 10 نفر از آنها روز پنجشنبه برای یک ناهار خصوصی در کاخ سفید با ترامپ ملاقات کردند.

جانسون در دادخواست خود ادعا می نماید آرای الکترال در این ایالت ها باید باطل گردد زیرا رای گیری گسترده پستی به دلیل شیوع ویروس کرونا منجر به تقلب و بی نظمی گسترده ای شد - ادعایی که قبلاً توسط دادگاه ها بارها رد شده است.

بیش از یک ماه از خاتمه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گذشته و ترامپ همچنان حاضر نیست که نتایج نهایی این انتخابات و پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات ها را بپذیرد.

رییس جمهوری آمریکا امشب (پنجشنبه) نیز در توییتی با تکرار ادعاهای خود در خصوص وجود تقلب در انتخابات نوشت: انتخابات 2020 فاسدترین انتخابات در تاریخ بوده است.

ترامپ در پیغام توییتری اضافه کرد: بسیار عالی، ما فاسدترین انتخابات تاریخ را برده ایم.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1471

به "خبرنگاران حمایت 106نماینده جمهوریخواه از دادخواست ابطال انتخابات 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حمایت 106نماینده جمهوریخواه از دادخواست ابطال انتخابات 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید