جشنواره ای که برف را انتظار می کشد

به گزارش بوستان گفتگو، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: با وجود کمبود بارش برف در استان، متاسفانه در حال حاضر امکان برگزاری جشنواره برفی در کوهرنگ نخواهد بود.

جشنواره ای که برف را انتظار می کشد

حیدر صادقی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به اینکه ورود گردشگران به استان موجب شناخته شدن نقاط گردشگری می گردد، اظهار کرد: برگزاری جشنواره برفی در کوهرنگ در فصل کم رونق گردشگری(پاییز و زمستان) می تواند جذب گردشگر را به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تمام فصول سال می تواند منجر به تحریک تقاضای گردشگری گردد، توضیح داد: با وجود کمبود بارش برف، متاسفانه در حال حاضر امکان برگزاری جشنواره برفی در استان نخواهد بود.

صادقی با بیان اینکه مراحل اخذ مجوز و مطالعات بزرگ ترین طرح تله کابین کشور (مراحل مثلثی) در استان در حال اجرا است، اضافه نمود: راه اندازی هتل کی نو در روستای ملک آباد مجاور تونل اول کوهرنگ از جمله اقدامات اجرا شده در راستای رفاه حال گردشگران بوده است.

وی، برگزاری آیین هایی همچون روستا گردی در روستای یاسه چای، آیین نوروز و شب یلدا از مراسم هایی است که موجب جذب گردشگر به منطقه می گردد.

صادقی با اشاره به تبلیغات اجرا شده در راستای معرفی جاذبه های گردشگری استان، اعلام کرد: این امر سبب ورود سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در منطقه شده است.

چهارمحال وبختیاری از مقاصد گردشگری طبیعی و ورزش های زمستانی است. با وجود اینکه این استان به علت قرار دریافت در رشته کوه زاگرس همه ساله دارای بارش مناسب برف بوده و توانمندی های زیادی در راستای توسعه این ورزش زمستانی داشت، اما متاسفانه سال جاری به علت کمبود بارش برف در این شهرستان و ذوب شدن برف ها موجود، پیست اسکی کوهرنگ، تعطیل و جشنواره برفی تا به امروز برگزار نشده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 917

به "جشنواره ای که برف را انتظار می کشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره ای که برف را انتظار می کشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید