جدایی آگوئرو در انتها فصل از منچسترسیتی؛ بارسلونا، یوونتوس و پاری سن ژرمن به دنبال جذب مهاجم آرژانتینی

به گزارش بوستان گفتگو، خبرگزاری خبرنگاران- سرخیو آگوئرو پس از یک دهه بازی با پیراهن منچسترسیتی، آماده جدایی از این باشگاه است.

جدایی آگوئرو در انتها فصل از منچسترسیتی؛ بارسلونا، یوونتوس و پاری سن ژرمن به دنبال جذب مهاجم آرژانتینی

به گزارش خبرنگاران، قرارداد سرخیو آگوئرو با منچسترسیتی در انتهای فصل 2020/21 به سرانجام می رسد. قرارداد این مهاجم 32 ساله با سیتیزن ها تمدید نمی گردد و او به زودی بازیکن آزاد خواهد شد. با تایید باشگاه منچسترسیتی؛ قرارداد سرخیو آگوئرو تمدید نخواهد شد و همکاری 10 ساله آنها با مهاجم آرژانتینی سرانجام می یابد. سرخیو آگوئرو در تابستان 2011 از اتلتیکو مادرید به منچسترسیتی پیوست و طی این مدت در 384 بازی پیروز به ثبت 257 گل شده است. آگوئرو بهترین گلزن تاریخ سیتیزن ها محسوب می گردد و قرار است مجسمه او در خارج از استادیوم اتحاد ساخته گردد.

قرارداد سرخیو آگوئرو در سرانجام فصل جاری به اتمام می رسد و در صورت عدم تمدید، باشگاه های زیادی در سراسر اروپا من جمله بارسلونا، یوونتوس، اینتر و پاری سن ژرمن به جذب او علاقه مندند. اما هنوز خبر فطعی در مورد آینده وی وجود ندارد و مهاجم آرژانتینی در هفته های آینده تصمیمش را برای آینده اتخاذ خواهد نمود. کوین دی بروین مدت هاست که با سیتیزن ها بر سر تمدید قرارداد مذاکره می نماید و همه منتظرند خبر رسمی تمدید قرارداد وی منتشر گردد؛ در مورد تمدید قرارداد هافبک بلژیکی (قراداد فعلی تا سال 2023 اعتبار دارد) هم تنها بحث زمان مطرح است و دیر یا زود این قرارداد جدید امضا خواهد شد. رحیم استرلینگ به مانند دی بروین تا سال 2023 با منچسترسیتی قرارداد دارد و خبر رسیده که تمدید قرارداد با او در دستور کار باشگاه است.

مهاجم آرژانتینی سیتیزن ها در سرانجام فصل جاری از این تیم جدا خواهد شد. سرخیو آگوئرو، مهاجم 32 ساله و آرژانتینی باشگاه منچسترسیتی تا سرانجام فصل جاری با این تیم قرارداد دارد و تا به امروز هیچ اقدامی برای تمدید قراردادش صورت نگرفته است. به نقل از مارکا، منچسترسیتی برنامه ای برای تمدید قرارداد سرخیو آگوئرو ندارد و این مهاجم آرژانتینی در سرانجام فصل جاری به صورت آزاد از این تیم جدا خواهد شد. لازم به ذکر است که این موضوع توسط اتلتیک نیز تایید شده است. مارکا ادعا می نماید که بارسلونا، یوونتوس و پاری سن ژرمن در تابستان آینده بر سر جذب این مهاجم 32 ساله با یکدیگر رقابت ها خواهند کرد. در فصل جاری، آگوئرو در بیشتر بازی های سیتیزن ها به دلیل مصدومیت غایب بوده است و تنها در 14 مسابقه برای این تیم به میدان رفته است که پیروز شده تا 3 گل به ثمر برساند.

یوونتوس می خواهد برای زوج کریستیانو رونالدو یک مهاجم باکیفیت به خدمت گیرد. یوونتوس در تابستان برای جذب یک مهاجم گلزن کوشش خواهد نمود تا بتواند زوج خوبی در کنار کریستیانو رونالدو گردد. به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس مصمم است کریستیانو رونالدو را در ترکیب خود حفظ کند اما این ستاره پرتغالی مایل است این باشگاه حداقل دو خرید عظیم که یکی از آن ها در خط حمله باشد، انجام دهد. در همین یوونتوس شرایط جذب سرخیو آگوئرو، مهاجم منچسترسیتی و مویزه کین، مهاجم پاری سن ژرمن را آنالیز می نماید. قرارداد سرخیو آگوئرو در سرانجام فصل جاری با منچسترسیتی به اتمام می رسد و این مهاجم آرژانتینی که در تابستان 33 ساله می گردد، بازیکن آزاد خواهد بود. مویزه کین نیز به صورت قرضی از اورتون در پاری سن ژرمن حضور دارد و باشگاه پاریسی، حق خرید این مهاجم ایتالیایی را در اختیار ندارد. پاری سن ژرمن مایل است قرارداد مویزه کین را دائمی نماید اما خود بازیکن در صورت علاقه یوونتوس، دوست دارد به این تیم برگردد.

هافبک برزیلی سیتیزن ها نیز پس از 8 سال از این باشگاه جدا خواهد شد. فرناندینیو، هافبک دفاعی 35 ساله و برزیلی باشگاه منچسترسیتی تا سرانجام فصل جاری با این تیم قرارداد دارد. به نقل از Sam Lee از اتلتیک، در حال حاضر هیچ مذاکره ای با فرناندینیو بر سر تمدید قراردادش در جریان نیست و او در سرانجام فصل جاری به صورت آزاد از منچسترسیتی جدا خواهد شد. این هافبک برزیلی از چندین باشگاه پیشنهاد دارد و مدیر برنامه او در حال صحبت با سران اتلتیکو پارانائنزه است، باشگاهی که فرناندینیو فوتبالش را در آنجا شروع کرد. فرناندینیو پس از 8 سال از منچسترسیتی جدا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1651

به "جدایی آگوئرو در انتها فصل از منچسترسیتی؛ بارسلونا، یوونتوس و پاری سن ژرمن به دنبال جذب مهاجم آرژانتینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی آگوئرو در انتها فصل از منچسترسیتی؛ بارسلونا، یوونتوس و پاری سن ژرمن به دنبال جذب مهاجم آرژانتینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید