تمامی سربازان زیر پوشش آموزش های مهارتی قرار می گیرند

به گزارش بوستان گفتگو، فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیرو های مسلح با اشاره به تدوین نقشه مهارت آموزی سربازان، گفت: تا افق 1401 تمامی سربازان زیر پوشش آموزش های مهارتی قرار خواهند گرفت.

تمامی سربازان زیر پوشش آموزش های مهارتی قرار می گیرند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در دانشگاه های کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار مهدی فرحی صبح پنجشنبه در دوازدهمین جشنواره جوان سرباز حضرت علی اکبر (ع) با اشاره به ابلاغ 173 تدبیر از سوی مقام معظم ر هبری طی یک دهه اخیر در حوزه سربازان، گفت: 60 مورد از این تدابیر درباره ارتقای مهارت آموزی و توانمندی سربازان بوده است.

وی فرصت دوساله خدمت سربازی را فرصت مناسبی برای مهارت افزایی و ارتقای مهارت برشمرد و از تشکیل قرارگاه ویژه مهارت آموزی به دستور رهبر معظم انقلاب و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این زمینه اطلاع داد و گفت :14 نهاد و 16 وزارتخانه با 30 مؤلفه در پازل این قرارگاه تعریف شده است و تا به امروز توانستیم با 21 نهاد و سازمان در زمینه مهارت آموزی قرارداد و تفاهمنامه همکاری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سربازان به عنوان نیروهای جوان و متخصص جامعه باید در حوزه مهارت آموزی تقویت شوند، بیکاری را از مسائل کنونی برشمرد و گفت: با هماهنگی با بعضی از بانک ها و سازمان ها به سربازان مهارت آموخته، تسهیلات اشتغال داده می گردد و در امسال 200 هزار سرباز آموزش های مهارتی را فرا می گیرند.

سردار فرحی با بیان اینکه گواهینامه رسمی مهارت به سربازان داده می گردد، گفت: 512 نوع مهارت برای مهارت آموزی سربازان تعریف شده است و نقشه راه مهارت آموزی سربازان طی یک برنامه پنج ساله تدوین شده که سال 1401 تمامی سربازان زیر پوشش آموزش های مهارتی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه سال قبل 103 هزار سرباز گواهی مهارت آموزی را از وزارت کار و فنی و حرفه ای دریافت نموده اند، گفت: امسال نیز 200 هزار سرباز آموزش های مهارتی را کسب می نمایند.

وی یادآور شد: سال آینده نیز مهارت آموزی سربازان در وزارت ورزش کلید خواهد خورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 829

به "تمامی سربازان زیر پوشش آموزش های مهارتی قرار می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی سربازان زیر پوشش آموزش های مهارتی قرار می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید