تخفیف 40 درصدی مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی

به گزارش بوستان گفتگو، خبرنگاران/قم مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان قم با توجه به نقشی که در سلامت باروری بانوان دارد با اعمال تخفیف 40 درصدی در طرح پایش سلامت باروری بانوان را آنالیز و فرایند درمان آن ها را شروع می نماید.

تخفیف 40 درصدی مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی

به علت اینکه بانوان پرورش دهندگان نسل آینده هستند سلامت شان نیز تضمین کننده سلامت جامعه است به همین جهت آخرین هفته مهر ماه به عنوان هفته سلامت بانوان نام گذاری شده است.

در راستای تحقق سلامت بانوان، مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی استان قم با توجه به نقشی که در سلامت باروری بانوان دارد طرح پایش سلامت باروری بانوان را به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان اجرا می نماید.

در این طرح بانوانی که در بازه زمانی 27 مهرماه تا 3 آبان ماه برای اولین بار به مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی واحد استان قم مراجعه می کنند می توانند با 40% تخفیف سلامت باروری خود را پایش یا فرایند درمان خود را شروع کنند.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان قم به نشانی www.rooyaivf.ir نسبت به دریافت نوبت الکترونیکی اقدام کنند و یا جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این طرح با شماره 31621 و پیش شماره 025 با این مرکز فوق تخصصی تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1960

به "تخفیف 40 درصدی مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخفیف 40 درصدی مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید