تحقیر سامسونگ به روش هواوی! ، نسخه مشابهگلکسی فولد روانه سطل زباله شد

به گزارش بوستان گفتگو، شرکت های کره ای سامسونگ و چینی هواوی از مدت ها پیش با یکدیگر رقابت دارند. در این میان گاهی مدیران هواوی با اظهار نظرهای تند خود نشان داده اند در رقابت با روش تحقیر میانه خوبی دارند.

تحقیر سامسونگ به روش هواوی! ، نسخه مشابهگلکسی فولد روانه سطل زباله شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مدیر بخش مصرف کننده در هواوی مدعی شده که این شرکت مدتی پیش یک گوشی تاشو مثل گلکسی فولد ساخته اما به دلیل ضعف های متعدد و کارایی افتضاح این گوشی، نابودش نموده است.

این سخنان در حالی مطرح می گردد که این غول فناوری چین به فاصله ای بسیار کم از سامسونگ گوشی تاشوی خود موسوم به Mate X را رونمایی نموده است که ترکیبیست از گوشی هوشمند و تبلت. به اعتقاد اغلب کاربران گلکسی فولد با وجود مشابهت ها، تفاوت هایی آشکار با گلکسی فولد دارد. برای مثال گلکسی فولد دارای صفحه نمایش اختصاصی برای گوشی هوشمند و یک صفحه نمایش بزرگتر جداگانه برای حالت تبلت است.

بر همین اساس است که هم اکنون بحث بسیار زیادی در خصوص اینکه کدام دستگاه بهتر طراحی شده است وجود دارد، اما فرانک گیلت، تحلیلگر فورستر معتقد است بخشی از رقابت به مسائل مالی مرتبط است و بسیاری از مردم توانایی خرید محصولی که بیش از حد گرانقیمت باشد را ندارند.

ریچارد یو مدیر بخش مصرف کننده هواوی در تخقیر سامسونگ می گوید:من احساس می کنم داشتن دو صفحه نمایش، یک صفحه نمایش جلو و یک صفحه نمایش عقب، باعث می گردد گوشی خیلی سنگین باشد.ما چند راهکار برای طراحی داشتیم، اما آنها را لغو کردیم. ما همزمان سه پروژه داشتیم.اما حتی بدترین پروژه های ما بهتر از ایده سامسونگ بود.

منبع: انتخاب
انتشار: 10 دی 1401 بروزرسانی: 10 دی 1401 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2285

به "تحقیر سامسونگ به روش هواوی! ، نسخه مشابهگلکسی فولد روانه سطل زباله شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقیر سامسونگ به روش هواوی! ، نسخه مشابهگلکسی فولد روانه سطل زباله شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید