تبلیغ 5 شهر ایران در ترکیش ایرلاینز

به گزارش بوستان گفتگو، شهرهای تبریز، یزد، اهواز، همدان و کرمان به شبکه تبلیغاتی شرکت هواپیمایی ترکیه پیوستند.

تبلیغ 5 شهر ایران در ترکیش ایرلاینز

علی اصغر مونسان رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی درباره توافق جدیدی که با ترکیش ایرلاینز داشته است، شرح داد:

از این پس در تمام پروازهای هواپیمایی ترکیه، در مانیتور داخل هواپیما پنج شهر تبریز، یزد، اهواز، همدان و کرمان تبلیغ می گردد. بعلاوه مجلاتی که در داخل هواپیما توزیع می شوند، این پنج شهر را تبلیغ می نمایند.

وی بعلاوه اضافه کرد که تمام آژانس های هواپیمایی در سراسر دنیا که با ترکیش ایر در ارتباط هستند نیز جاذبه های این پنج شهر را تبلیغ خواهند کرد.

مونسان بیان نمود:

این امکان در راستای توسعه جهانگردی کشورمان و معرفی ظرفیت های بی نظیر تاریخی، طبیعی، فرهنگی و صنایع دستی ایران برای جذب جهانگردان خارجی با پیگیری های معاونت جهانگردی این سازمان و تفاهم نامه ای که بین دو طرف بسته شده ایجاد شده است.

طبق مطالعاتی که دفتر تبلیغات بازاریابی معاونت جهانگردی انجام داده، در بازارهای اروپا برای جذب هر جهانگرد خارجی حدود دو دلار هزینه تبلیغات می گردد و کشورهایی مثل ترکیه و مالزی شش تا 9 دلار و بعضی کشورها نیز که ناشناخته تر هستند، 14 تا 40 دلار خرج می نمایند، درحالی که سهم ایران حدود 20 سنت (تقریبا 700 تومان) برای جذب هر جهانگرد است. سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی سال ها است که اعتبار کلان تبلیغات جهانگردی را رسما اعلام نکرده است.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2062

به "تبلیغ 5 شهر ایران در ترکیش ایرلاینز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغ 5 شهر ایران در ترکیش ایرلاینز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید