بسته الحاقی تازه Dead Cells با موضوع کسلوانیا خواهد بود؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش بوستان گفتگو، خانواده بلمونت شاید آخرین چیزی بود که هواداران انتظار داشتند در مراسم گیم اواردز 2022 ببینند. در این مراسم گیمرها از شنیدن اینکه بازی روگ لایک محبوب Dead Cells قرار است تا یک بسته الحاقی دریافت کند، چندان شوکه نشدند، اما شنیدن اینکه این بسته به شکل یک کراس اوور رسمی با سری کسلوانیا (Castlevania) عرضه می گردد، شگفت آور بود. از طرفی معرفی این بسته می تواند خبر خوبی برای سری کسلوانیا باشد زیرا این مجموعه تقریبا یک دهه است که قسمت جدیدی از آن منتشر نشده است.

بسته الحاقی تازه Dead Cells با موضوع کسلوانیا خواهد بود؛ تریلر آن را دیدن کنید

بسته الحاقی Return to Castlevania به عنوان بزرگترین بسته الحاقی بازی تا به امروز، قرار است که یک خط داستانی تازه را روایت کند که در آن ریچر بلمونت در پی ظهور یک قلعه عجیب به شخصیت اصلی بازی نزدیک می گردد. بازیکنان با وعده لوت تازه بیشتر از احساس وظیفه، باید از نهایت مهارت های مبارزه ای بی نظیر خود برای شکست دادن شیطان درون استفاده نمایند. این بسته مملو از آیتم ها و سلاح های تازه، خلاقانه اما مرگبار، تعداد زیادی دشمن و موارد دیگر خواهد بود.

تریلر منتشر شده شخصیت اصلی بازی یعنی The Prisoner را نشان می دهد که در کنار ریچر بلمونت و آلوکارد در حال مبارزه با دراکولا هستند. هرچند به نظر نمی رسد که آلوکارد و ریچر در این بسته قابل بازی باشند. البته 20 لباس در بازی بازی وجود دارد که به شما اجازه می دهد به عنوان این شخصیت ها و دیگر شخصیت های سری کسلولینیا بازی کنید. از طرفی وجود 14 سلاح تازه، شناخته شده ترین آهنگ های سری کسلوانیا و 3 باس وعده داده شده است. لازم به ذکر است که تا به امروز هیچ قیمتی برای این بسته ذکر نشده است، با این حال سه بسته قبلی همگی 5 دلار بوده اند.

بازی Dead Cells هم اکنون برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ، رایانه های شخصی و موبایل در دسترس است. بسته الحاقی Return to Castlevania در اوایل سال 2023 منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: PCGamer

کنسول بازی سونی مدل Playstation 4 Slim کد Region 2 CUH-2216B ظرفیت یک ترابایت

15,999,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

11,300,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 آذر 1401 بروزرسانی: 30 آذر 1401 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2279

به "بسته الحاقی تازه Dead Cells با موضوع کسلوانیا خواهد بود؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته الحاقی تازه Dead Cells با موضوع کسلوانیا خواهد بود؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید