بزرگترین نمایشگاه هوایی و دفاعی آسیا در سنگاپور آغاز به کار کرد

به گزارش بوستان گفتگو، نمایشگاه صنعت هواپیمایی و پدافند هوایی سنگاپور که بزرگ ترین نمایشگاه هوایی آسیا است، فرصت ویژه ای برای سرمایه گذاران و رهبران این صنعت فراهم می نماید تا بتوانند همگام با تغییرات پیش بروند.

بزرگترین نمایشگاه هوایی و دفاعی آسیا در سنگاپور آغاز به کار کرد

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

پیش بینی می گردد در سال 1414 هجری شمسی (2036 میلادی) حدود 7.9 میلیارد مسافر به وسیله صنعت حمل و نقل هوایی در دنیا جابه جا شوند. این چشم انداز فرصتی ویژه و چالش هایی را برای رهبران این صنعت ایجاد خواهد نمود. کشور سنگاپور پیشرو در جهت استفاده از این فرصت های طلایی در صنعت هوایی است. این کشور هر دو سال یکبار نمایشگاهی ویژه از صنعت حمل و نقل هوایی و پدافند هوایی برگزار می نماید.

این نمایشگاه که بزرگ ترین نمایشگاه هوایی در آسیا است به میزبانی سنگاپور در مرکز نمایشگاه های بین المللی چانگی از 17 بهمن تا 22 بهمن فعالیت خواهد نمود و تازه ترین دستاوردهای هوایی را در معرض دید رهبران، سرمایه گذاران، فراورینمایندگان و کارآفرینان این صنعت می گذارد و امکان ارتباط و گفت و گو بین شرکت های مختلف هواپیمایی را فراهم می نماید.

این نمایشگاه فرصت هایی منحصربه فرد برای رهبران و ذینفعان این صنعت فراهم می نماید تا بتوانند همگام با سریع ترین تغییرات واکنش نشان دهند. با توجه به آمار پایگاه اقتصادی (KNect365)، آسیا و اقیانوسیه از مناطق بسیار استراتژیک در رشد حمل و نقل هوایی هستند. در طی 20 سال آینده بازار صنعت هوایی در شرق تغییر خواهد نمود و این منطقه به بزرگ ترین بازار دنیای حمل و نقل تبدیل خواهد شد. این فرصت حیاتی، آسیا و اقیانوسیه را به منطقه ای مستعد برای پیشرفت های تکنولوژی و انعقاد قراردادهای بزرگ تبدیل می نماید.

سنگاپور قطب فناوری در دنیا و مرکز خلافیت و نوآوری در آسیا است. قوانین سختگیرانه، رشد مداوم زیرساخت ها و سهولت دسترسی این کشور را به مرکزی ایده آل برای مذاکرات صنعتگران تبدیل نموده است. در این نمایشگاه پیشرفته ترین فناوری های هوایی، محصولات و خدمات متنوع در زمینه های امنیت سایبری و هواپیماهای بدون سرنشین معرفی می شوند.

امسال در نمایشگاه صنعت هوایی سنگاپور بیش از یک هزار شرکت هواپیمایی از 50 کشور دنیا شرکت نموده اند. شرکت های بزرگی چون ایرباس، بل هلیکوپتر، بوئینگ و رولز رویس در نمایشگاه حضور دارند و شرکت هواپیمایی هوندا، آسیا (IHSE) و بوم فراصوت (Boom) در امسال به غرفه داران این نمایشگاه اضافه خواهند شد.

امسال در نمایشگاه سنگاپور، پروازهای آکروباتیک نیز انجام خواهد شد و پروازهای هیجان انگیزی با برترین و جذاب ترین هواپیماها نمایش داده می گردد. این نمایشگاه میزبان شرکت های تجاری از سراسر دنیا است تا کارشناسان مختلف بتوانند درباره کاهش حملات سایبری و تحولات تکنولوژی و پیشرفت وسایل نقلیه بدون سرنشین به گفت و گو بنشینند.

متخصصان صنعت هواپیمایی بر روی تغییرات تمرکز خواهند کرد. با افزایش تقاضا انتظار می رود که بیش از 4 میلیارد مسافر امسال حمل و نقل هوایی داشته باشند. در کنفرانس هواپیمایی سنگاپور که در تاریخ 15 و 16 بهمن ماه برگزار گردید؛ متخصصان درباره فرصت های افزایش تقاضای مسافران هوایی و چالش های ناشی از آن صحبت کردند تا بتوانند رویکرد پایداری نسبت به تغییرات و افزایش تقاضا و پیشرفت تکنولوژی داشته باشند.

یکی از مباحث مهمی که امسال در این نمایشگاه مطرح شد، تاثیرات رشد دیجیتال سازی در زمینه مدیریت داده ها، امنیت، رباتیک، اینترنت اشیا و هوش مصنوعی است. تایلند نیز به عنوان یک کشور در حال توسعه که اقتصاد آن توسط فراوری کالا راهنمایی می گردد؛ توانایی بالایی در رسیدگی به این چالش ها و فرصت های مطرح شده دارد و همچنین سیاست های این کشور در جهت رشد دیجیتال سازی برنامه ریزی شده اند.

نمایشگاه هوایی سنگاپور در کوشش است تا از نسل جوان استفاده کند و به رشد استعدادها و دانش این جوانان یاری کند. این سرمایه گذاری بر روی جوانان قابلیت اطمینان رشد صنعت در آینده را تضمین می نماید. به همین دلیل در سنگاپور روز آموزش ویژه ای همراه با نمایشگاه هوایی برگزار می گردد تا جوانان را به پیشرفت و یادگیری ترغیب نمایند.

منبع: کجارو / traveldailynews.asia
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 535

به "بزرگترین نمایشگاه هوایی و دفاعی آسیا در سنگاپور آغاز به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین نمایشگاه هوایی و دفاعی آسیا در سنگاپور آغاز به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید