برنامه سفر در زمان کرونا و اقامت در 5 هتل

به گزارش بوستان گفتگو، برنامه ریزی برای سفر در این روزها برای هر کسی در هر شهر و کشوری سخت شده و این تنها به خاطر شیوع کرونا نیست بلکه مشغله کاری افراد این اجازه را به آن ها نمی دهد تا هر زمان که دل شان بخواهد به سفر بروند. پس برای هر سفر به ناچار مجبوریم از چند ماه قبل برنامه ریزی داشته باشیم و حال که با تمام دغدغه های روزمره و مشغله ها توانستیم راهی سفر بشویم، انتظار داریم تا بهترین ها در فرصت به دست آمده نصیب مان شود. در این فرصت قصد داریم تا روزهای سفرتان را با اقامت در 5 هتل در زمان کرونا در حد انتظارتان لذت بخش تر کنیم.

برنامه سفر در زمان کرونا و اقامت در 5 هتل

سفر آینده من

این موضوع که در زمان شیوع کرونا، به شدت مشکوک و دو دل به سفر باشیم امری کاملا طبیعی است. شیوع ویروس کرونا همپنان رو به افزایش است و از طرفی دیگرف مردم هم نتوانسته اند در چند ماه اخیر یک دل سیر گشت و گذار کنند و از سفر کردن لذت ببرند. در وبسایت های بسیاری پیشنهاداتی را مبنی بر این که پول را واریز کنید تا در اولین فرصت به سفر بروید و یا تخفیفاتی تا کنون کسی به چشم ندیده است را می بینید. طبیعی است که تا حد زیادی نتوانید به آینده سفر به جاهای عادی که تا پیش از این سفر می کردید فکر کنید و آن را آرزوی دور از دسترس ببینید اما حال که حداقل 5 ماه است که از عمر ورود ویروس ناخوانده ای به نام کرونا می گذرد و حتی در چنین شرایطی 5 هتل پیش روی شما است که می توانید با انتخاب آن ها به راحتی کوله بار سفر را ببندید.

هتل آمپارو در سنت میگل دِ آلِندِ (مکزیک)

یکی از زیباترین شهرهای جهان و یکی از قدیمی ترین های بافت شهری در قلب اسپیانیا، شهر سنت میگل دِ آلِندِ است. ساختار اصلی شهر از معماری باروک الهام گرفته است و پیچیدگی های معماری، این شهر به یکی از موزه-شهرهای جهان تبدیل کرده است. در دل شهر سنت میگل قدم بگذارید تا هتل آمپارو را در میان تمام زیبایی های این شهر ببینید و از آن به عنوان یکی از بهترین هتل های برای اقامت استفاده کنید. هتل آمپارو در خیابان مسونز قرار گرفته است. خیابان مسونز هم که معرف حضور بسیاری از گردشگران هست؛ این خیابان را می توان به چشم یک دفترچه خاطرات پر از داستان در مکزیک به حساب آورد. هتل آمپارو ساختمانی 300 ساله است که از جون 2019 میلادی کار خود را مجددا آغاز کرده است. این هتل تنها 5 اتاق میهمان دارد، کافه بار معروف آن و همچنین رستوران این هتل که در قسمت روف گاردن این ساختمان 300 ساله قرار گرفته است، یکی از شاخصه هایی است که توانسته این هتل را محبوب دل بسیاری از گردشگرانی کند که از گوشه و کنار به مکزیک سفر می کنند.

هتل رانگا در ایسلند

ایسلند یکی از معدود کشورهایی است که توانسته آمار مبتلایان به کوید 19 خود را در مرز 1000 نفر تا به امروز نگه دارد. ایسلند یکی از شهرهایی است که مورد توجه بسیاری از گردشگران و مسافران از سراسر جهان بوده و هست. طبیعت بکر و همجواری این شهر با اقیانوس، به خودی خود، پتانسیل بالایی را برای همه داشته که بتوانند حتی با کم ترین امکانات هم اوقات خوشی را بگذرانند. هتل رانگا نیز در همین شهر قرار گرفته است و این امکان را در زمان حکم رانی ویروس کرونا به شهروندان می دهد تا با خیال راحت به دیدار این شهر بروند. 52 اتاق این هتل و نزدیکی آن با زمین های وسیع اسب دوانی و کوه های صخره ای ایسلند این امکان را برای شما ایجاد می کند تا بتوانید با قدم زدن و کوه نوردی و اسب سواری و هزاران تفریح دیگر بهترین اوقات را برای خود فراهم کنید. با این حساب هتل رانگا را می توان در فهرست اقامت در 5 هتل در زمان کرونا قرار گرفته است.

اکو لایف استایل در باربادوس

جزیره باربادوس در یکی از توریستی ترین موقعیت های ممکن قرار گرفته است. این جزیره در میان دریای کارائیب قرار گرفته است. هتل 10 اتاقه اکو لایف استایل این امکان را برای مسافران و گردشگرانی که در این دوران کرونا زده دل شان برای آب و هوای استوایی و پوشیدن های تی شرت های هاوایی تنگ شده است فراهم کرده تا با خیال راحت اقامتی فوق العاده را داشته باشند. بی شک در این زمان و در امتداد زندگی در شهرهای شلوغ، بیش از همه چیز و استفاده از تفریحات هیجان انگیز نیاز به کمی آرامش داریم از این رو هتل اکو لایف استایل توانسته با برگزاری کلاس های یوگا در محیط طبیعی و آرام خود، آرامش را به میهمانان خود هدیه دهد.

اقامتگاه الکساندرا در جزایر تورکس و کایکوس

واقع در میان دریای کارائیب، یکی از پرطرفدارترین جزایری که هر ساله گران ترین کشتی های مسافربری تفریحی میهمان آن هستند. این مجمع الجزایر از 40 پاره جزیره تشکیل شده است و در سواحل غربی دریای کارائیب قرار گرفته است. نگران موجود بودن واحد اقامتی در اقامتگاه زیبای الکساندرا نباشید. در هر زمانی که اقدام به رزرو کنید، جایی مناسب برای شما و خانواده تان در این اقامتگاه مشهور وجود دارد. اقامتگاه الکساندرا که جز فهرست اقامت در 5 هتل در زمان کرونا ما نیز هست از خدمات all-inclusive برخوردار است. تمام مناطق اطراف این جزیره، ساحلی است برای کسانی که مشتاق ورزش ها و فعالیت های آبی هستند بهترین گزینه به حساب می آید. در ضمنً، جزایر تورکس و کایکوس به بهشت آبی نیز معروف هستند.

لِیک کومو در ایتالیا

در فهرست اقامت در 5 هتل در زمان کرونا ما، گراند هتل ترمتسو در ایتالیا نیز از جایگاه قابل توجه ای برخوردار است. سبک ساخت این هتل از سبک نیویورکر الهام گرفته است و در فهرست نُوُ لندمارک جایگاه به اندازه یک اثر هنری شاخص دارد. گراند هتل ترمتسو در میان مسافران و گردشگران لقب آرزوی سفر را هم به خود اختصاص داده است. اگر در این هتل اقامت داشتید و ناگاه به شما کارت هدیه ای ارزنده تعلق گرفت تعجب نکنید. یکی از عادات این هتل این است که میهمانان خود را غافلگیر کند و روز آن ها را بسازد. سالن اسپا با مجرب ترین مربیان و سالن های اختصاصی برای صرف نهار و شام این هتل برای بسیاری از مسافران آن به تجربه ای خاطره انگیز تبدیل شده است. برای تفریح هم می توانید با اجاره قایق های چوبی هتل در دریاچه زیبای Lake Como پارو بزنید و عکس های فوق العاده ای از خود بگیرید. اتاق های couple این هتل در قسمت روف گاردن یکی از اعجاب انگیزترین قسمت های هتل به حساب می آید و این امکان را به زوج های جوان می دهد تا خاطرات فوق العاده ای از ماه عسل شان به ثبت برسانند.

منبع: الی گشت
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1177

به "برنامه سفر در زمان کرونا و اقامت در 5 هتل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه سفر در زمان کرونا و اقامت در 5 هتل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید