با سرهمی استایل خیابانی متفاوتی بسازید

به گزارش بوستان گفتگو، جامپ سوت، انواع و مدل های مختلفی دارد که یکی از معروف ترین آن ها اورآل است که درواقع همان لباس سرهمی پیشبندی کارگران است که معمولا از جنس جین ساخته می گردد.

با سرهمی استایل خیابانی متفاوتی بسازید

جامپ سوت یا اورال، لباسی است یک تکه، و همانطور که از نامش پیداست یک سره دوخته می گردد و از بالا تا پایین بدن را پوشانده و باتوجه به نوع و مدلش آستین بلند، آستین کوتاه، پاچه بلند و پاچه کوتاه است و می تواند مدل های مختلف یقه داشته باشد. این لباس در ایران نیز هواداران زیادی دارد. در این مطلب خبرنگاران، چند شیوه استایل خیابانی با سرهمی را بدون اینکه با قوانین و عرف لباس پوشیدن در ایران مغایرت داشته باشد، به شما می آموزیم. با ما همراه باشید.

با سرهمی استایل خیابانی متفاوتی بسازید

اورال با کت همرنگ

اگر استایل مونوکروم را می پسندید یا اینکه دوست ندارید بیش ازحد به چشم بیاید، می توانید یک کت یا مانتو کتی همرنگ با اورال بپوشید. بدین ترتیب، قدبلندتر نیز به نظر می رسید. در این مورد، در انتخاب رنگ لباس دقت کنید. چون تنها یک رنگ در استایل تان استفاده می گردد، باید حتما با رنگ پوست تان همخوانی داشته باشد.

استایل خیابانی با سرهمی و پالتو

پالتو بهترین همراه روزهای سرد سال است. می توانید پالتو را همراه سرهمی بپوشید و برای انتخاب پالتو مناسب، به نوع یقه سرهمی، جنس سرهمی، رنگ و دوختش دقت کنید تا بتوانید پالتو مناسب برایش انتخاب کنید. در این استایل می توانید کفش های پاشنه دار نیز بپوشید.

استایل خیابانی با سرهمی و کت تک

اگر جایی که می روید، یک مجلس مهمانی رسمی یا یک ملاقات رسمی است و می توانید لباس کوتاه تری بپوشید، کت تک را برای پوشیدن روی اورال انتخاب کنید. دقت کنید که همراه این استایل حتما باید کفش زنانه رسمی، مثل پامپ یا کفش نوک تیز پاشنه دار بپوشید و ترجیحا از کیف دستی همرنگ کفش بهره ببرید.

جامپ سوت با پانچو یا شنل

پانچو یا شنلی، یکی از بهترین گزینه ها برای لباس های پاییزه است، زیرا را تا حد زیادی از سرما جلوگیری می نماید. می توانید پانچو را خودتان نیز با استفاده از دو شال به راحتی درست کنید. با انتخاب یک پانچوی بلندتر و گشادتر می توانید آن را همراه اورال بپوشید.

اورال و پافر

می توانید با انتخابی درست استایل خیابانی با سرهمی متنوع تری داشته باشید. اینبار برعکس عمل کنید؛ اورال آستین بلند انتخاب نموده و روی آن پافر بپوشید. این استایل تقریبا اسمارت کژوآل بوده و می توانید همراه با آن، هم کتونی و هم نیم بوت بپوشید.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی کت و شلوار زنانه انتخابی شیک و جذاب را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1384

به "با سرهمی استایل خیابانی متفاوتی بسازید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با سرهمی استایل خیابانی متفاوتی بسازید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید