اولین چمن مصنوعی دانشگاه خوارزمی کرج به بهره برداری رسید

به گزارش بوستان گفتگو، مدیر تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی گفت: اولین چمن مصنوعی دانشگاه خوارزمی کرج به بهره برداری رسید و هفته آینده مراسم افتتاح آن برگزار می شود.

اولین چمن مصنوعی دانشگاه خوارزمی کرج به بهره برداری رسید

مسعود جوکار، مدیر تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، از بهره برداری اولین چمن مصنوعی در پردیس کرج این دانشگاه خبر داد و گفت: هفته آینده این زمین چمن افتتاح می شود.

جوکار افزود: این زمین چمن در ابعاد هزار مترمربع و با هدف استفاده دانشجویان در ساعت های آموزشی، فوق برنامه و اوقات فراغت آنان احداث شده است.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی گفت: هفته آینده و پس از افتتاح رسمی این زمین چمن، تلاش خواهیم کرد تا مجوز دو قطعه زمین چمن دیگر را هم از وزارت علوم دریافت کنیم و به این صورت فضای ورزشی جدیدی برای خوابگاه های دختران و پسران دانشجو ایجاد کنیم.

وی اشاره کرد: اطراف این زمین چمن فنس هایی واقع شده است که احتمالا به زودی با برزنت تا 6 متر آن را می پوشانیم تا دختران دانشجو هم بتوانند از این چمن استفاده کنند.

جوکار افزود: پیش از این دانشجویان دانشگاه خوارزمی کرج واحد های درسی خود را در سالن های ورزشی این دانشگاه می گذراندند که اکنون می توانند این واحد ها را در چمن دانشگاه سپری کنند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی گفت: بنا داریم تا ساعت 17 هر روز این زمین چمن برای کلاس های آموزشی استفاده شود و پس از آن در اختیار دانشجویان برای برنامه های اوقات فراغت آنان باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 451

به "اولین چمن مصنوعی دانشگاه خوارزمی کرج به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین چمن مصنوعی دانشگاه خوارزمی کرج به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید