اهورا دفاع چندلایه بسته ایجاد کرد

به گزارش بوستان گفتگو، خبرنگاران/اصفهان سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: نتوانستیم به آنچه می خواستیم در این بازی برسیم، زیرا تیم اهورا دفاع چند لایه ایجاد کرد.

اهورا دفاع چندلایه بسته ایجاد کرد

داوود توسل امشب (جمعه-10 اردیبهشت) پس از تساوی 2 بر2 تیمش در مقابل اهورا بهبهان در مرحله پلی آف تیم های سقوط نماینده در بازی معوقه هفته اول اظهارکرد: منتظر چنین بازی از سوی تیم اهورا بودیم، تیمی که 4 امتیاز کسب نموده بود و آمده بود که یا امتیاز کامل بازی را بگیرد و یا با حداقل امتیاز اصفهان را ترک کند.

وی اضافه نمود: بازی نیز به همین سمت و سو رفت و دفاع خوبی داشتند و اجازه بازی سازی به تیم ما ندادند و از تک موقعیت های خود به نحوه احسن استفاده کردند، متاسفانه در برگشت هایی که در دفاع داشتیم پیروز نبودیم و آنها به گل رسیدند و بعد از گل هم به دفاع پرداختند.

به گزارش خبرنگاران، سرمربی تیم بازارهای روز کوثر اصفهان اضافه نمود: تیم اهورا دفاع چند لایه ای ایجاد کرد و متاسفانه نتوانستیم به آنچه می خواستیم در این بازی برسیم. سعی کردیم در نیمه دوم لایه دفاعی آنها را باز کنیم.

وی توضیح داد: در نیمه دوم بیش از 6 موقعیت گل داشتیم که متاسفانه از این تعداد تنها یک مورد آن به گل تبدیل شد و نتیجه ای که نمی خواستیم رقم خورد، البته ما الان 3 امتیازی هستیم و اهورا با 5 امتیاز، 2 امتیاز اختلاف بالاتر است و سعی می کنیم هفته آینده این اختلاف را به حداقل برسانیم و به سمت صعود برویم و در بهبهان یک نتیجه خوب به دست آوریم و شرایط خود را در جدول بهبود ببخشیم.

توسل در ارتباط با داوری این بازی گفت: برنامه 2020 برای فوتسال فراوری شده و اشتباهات داوری را در آن می گذارند، مهمانانی که به برنامه می آیند 100 دقیقه صحبت می نمایند و در خصوص داوری نهایتا یک صحنه را نشان می دهند. نمی دانم اگر قرار است نشان ندهید، برنامه فراوری نکنید و اگر قرار است برنامه ای که برای فوتسال تهیه شده اشتباهات را نشان ندهد فراوری نگردد بهتر است.

وی ادامه داد: با نشان دادن صحنه ها داوران ما باید بدانند حتی اگر سهوی است به دنبال اشتباهات خود باشند. بلافاصله تیم ما پنج خطا می گردد، در حالی که ما تیم حمله نماینده هستیم و موقعیت 3 در مقابل دو بودیم و داوران هم سریع اخطار، کارت قرمز می دهند و بازیکن را محروم از بازی می نمایند که دست ما در این داستان بسته است، از سازمان لیگ خواهش می کنیم در این مرحله پلی آف سقوط، داورانی را انتخاب نمایند که واقعا تمرکز دارند و با سر وصدا و هیاهو جوگیر نمی شوند تا حق تیمی ضایع نگردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1723

به "اهورا دفاع چندلایه بسته ایجاد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهورا دفاع چندلایه بسته ایجاد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید