افتتاح ورزش باغ تهران در بوستان آزادگان منطقه 15

به گزارش بوستان گفتگو، ورزش باغ تهران همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش در بوستان آزادگان منطقه 15 افتتاح و 100 نهال با حضور مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران و شهردار منطقه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی غرس شد.

افتتاح ورزش باغ تهران در بوستان آزادگان منطقه 15

جهت دریافت خدمات طراحی باغ ویلا کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه با اشاره به اینکه این برنامه برای نخستین بار در تهران اجرا شد اضافه نمود: 100 نهال به اسامی ورزشکاران نامدار، معاونین اجتماعی، مدیران و کارشناسان ورزشی سابق منطقه، مربیان ورزش صبحگاهی، نخبگان ورزشی و کارشناسان ورزش مناطق 22 گانه غرس شد.

او در ادامه به رونمایی از اپلیکیشن ورزشیار 15 اشاره نمود و اضافه نمود: در این اپلیکیشن تمام رویدادهای ورزشی مربوط به منطقه بارگذاری شده است و هر شهروند می تواند با مراجعه به سایت varzesh15.ir یا نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی از تمامی اطلاعات ورزشی منطقه 15 با خبر گردد.

شهردار منطقه افزود: اطلاع از فعالیت مجموعه های ورزشی چند منظوره، آبی، زمین چمن ها به همراه لوکیشن، اسامی ایستگاه های فعالیت بدنی به همراه نام مربیان از جمله خدمات اپلیکیشن ورزشیار 15 است.

محمدی یادآور شد: این برنامه به لحاظ شرایط متفاوت کشور در مقابله با بحران کرونا با هدف ارتقای سلامت و نشاط شهروندان و گسترش فرهنگ ورزش و تندرستی انجام شد و در ادامه مسابقه گل کوچک نمادین با حضور نخبگان ورزشی، مدیران و کارشناسان ورزش سازمان ورزش شهرداری تهران و شهرداری منطقه برگزار گردید.

در این مراسم ضمن تقدیر از 5 نخبه ورزشی منطقه، نهالی به نام محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران و محمدی شهردار منطقه در ورزش باغ منطقه غرس شد.

بر پایه این گزارش، اعزام ورزشکاران به مسابقات فرامنطقه ای در رشته های شوت دارت، فریزبی، مسابقات مادر و کودک و دو امدادی، برپایی مسابقات مجازی پارالمپیاد ویژه معلولین، اجرای برنامه های مجازی در نواحی از دیگر برنامه های منطقه است که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش اجرا می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1334

به "افتتاح ورزش باغ تهران در بوستان آزادگان منطقه 15" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح ورزش باغ تهران در بوستان آزادگان منطقه 15"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید