آشنایی با حمل و نقل عمومی در کیش برای گردشگران

به گزارش بوستان گفتگو، برای سفر کردن ضروری است میزان آسایش ما در مدتی که دور از خانه هستیم آنالیز گردد. با هر قصدی که می خواهیم به جای دیگری سفر کنیم باید با شیوه حمل و نقل در مقصد را بدانیم. اگر مقصد شما جزیره کیش است؛ با این نوشته همراه باشید. در این مقاله می خواهیم با نحوه حمل و نقل در کیش آشنا شویم.

آشنایی با حمل و نقل عمومی در کیش برای گردشگران

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

اجاره ماشین در کیش

شما می توانید به راحتی یک خودرو در جزیره اجاره کنید و حمل و نقل در کیش را برای خود آسان کنید. مراکز زیادی در کیش وجود دارند که بر اساس خواسته و بودجه شما خودروی مدنظر را در اختیارتان قرار می دهند. اجاره ماشین ارزان در کیش یکی از گزینه هایی است که می توانید با هزینه مناسب تر، یک خودروی خوب اجاره کنید. شما برای اجاره این خودرو مبلغی را به عنوان اجاره پرداخت می کنید؛ و البته بابت ضمانت آن، سفته ای در اختیار شرکت اجاره دهنده می گذارید.

بلیط هواپیما در طاهاگشت

از آن جایی که معمولا تمامی خودروها در جزیره کیش لوکس و مدل بالا هستند؛ شما باید توانایی رانندگی با این خودروها را داشته باشید؛ تا بتوانید به صورت امن رانندگی کنید. نباید فراموش کنید که هرگونه ضربه و آسیب به خودرو منجر به پرداخت هزینه هایی برای راننده خودرو می گردد.

به دلیل شرایط جوی در کیش، قبل از اجاره خودروی مورد نظر از سالم بودن سیستم سرمایشی آن اطمینان حاصل کنید. بعد از اجاره خودرو در کیش می توانید به هر جایی از جزیره که قصد گردش دارید بروید. همچنین پیشنهاد می کنیم با مطالعه نقشه کیش با آدرس و دسترسی های اماکن مورد نظر آن آشنا شوید؛ و به راحتی مسیریابی را شروع کنید.

حمل و نقل با وسیله شخصی در جزیره کیش

خیلی از افراد هستند که ترجیح می دهند طولانی ترین مسیرها هم با خودروی شخصی خود بروند. آن ها مزیت های این کار را از چالش هایش بیشتر می دانند.

اما سفر کردن با خودروی شخصی به جزیره کیش داستان دیگری دارد! شما باید مسیری را در جاده رانندگی کنید و پس از آن خودروی خود را به وسیله یکی از بنادر توسط لنج به جزیره کیش بفرستید. انگار سفر شما برای رسیدن به مقصد 2 تکه می گردد. سفر بر روی زمین و بر روی آب های دریا می تواند خاطرات جالبی برای شما بسازد.

سفر کردن با خودروی شخصی ویژگی های مثبت و همچنین سختی هایی هم دارد. در طول سفر با خودروی خودتان دائما باید حواس تان به میزان بنزین، چراغ های هشدار دهنده خودرو، هوشیار بودن راننده و مسیرهای سفر باشد. اما زمانی که به مقصد می رسید خودروی خود را با خیال راحت در کنار اقامتگاه یا هتل پارک می کنید؛ و هر بار برای بیرون رفتن به سادگی از آن استفاده می کنید.

اگر با خودروی خودتان به جزیره کیش سفر کردید؛ ضروری است به قوانین هدایت و رانندگی در این جزیره بیشتر توجه کنید. دائما حواستان به تابلوهای هدایت و رانندگی باشد. برای بعضی از مسیرها محدودیت سرعت مشخص شده است که اگر بیش از حد مجاز سرعت داشته باشید، پلیس شما را جریمه می نماید. به احتمال زیاد نمی خواهید خاطره بد از سفر در ذهن تان باقی بماند.

در خیابان های کیش بوق نزنید؛ در معابر زباله نریزید؛ سرنشین اضافی در خودرو سوار نکنید؛ و حین رانندگی با تلفن همراه صحبت نکنید. تمامی این موارد باعث جریمه توسط پلیس هدایت و رانندگی می گردد.

حمل و نقل در کیش با استفاده از تاکسی

برای افرادی که با رزرو تور به کیش سفر می نمایند؛ آسان ترین راه برای عبور و مرور در جزیره کیش، تاکسی است. به تازگی برنامه های آنلاین درخواست تاکسی هم در این جزیره فعال شده اند. شما معمولا در هر کجای این جزیره می توانید تاکسی پیدا کنید و به مقصد خود برسید.

تاکسی های زرد رنگ در کیش برای مسیرهای کوتاه و خطی جزیره هستند؛ اما تاکسی های سفید رنگ برای سفرهای دربستی مسافران است. شما می توانید با راننده های تاکسی سفید تماس بگیرید و مبدا و مقصد خود را اعلام کنید.

با مینی بوس در کیش بچرخید

دو خط برای رفت و آمد مینی بوس ها در کیش فعالیت دارند. خط اول حدود 13 و خط دوم حدود 42 ایستگاه را در این جزیره دارد. شما با مینی بوس ها می توانید به بیشترین فضاهای دیدنی در کیش را با کمترین هزینه دسترسی داشته باشید.

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت ارتودنسی

منبع: تاپ تراول
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 715

به "آشنایی با حمل و نقل عمومی در کیش برای گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با حمل و نقل عمومی در کیش برای گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید