آرش و مسیح چه افرادی هستند؟

به گزارش بوستان گفتگو، خبرنگاران : آرش و مسیح از خوانندگان پرطرفدار هستند.

آرش و مسیح چه افرادی هستند؟

آرش و مسیح در رشته آهنگسازی به تحصیل پرداخته اند. آرش و مسیح در بین خوانندگان امروزی هواداران بیشماری دارند. کنسرت های آرش و مسیح در نقاط مختلف برگزار شده است. آرش و مسیح در مراسم اکران فیلم حکم تتازه نظر حضور یافتند. هواداران آرش و مسیح به قدری زیاد بودند در این مراسم که برای بعضی از آنها به علت تجمع زیاد حادثه رخ داد.

به گزارش خبرنگاران، مسیح و آرش ap از مطرح ترین خوانندگان حال حاضر ایران هستند، آن ها با ترانه بیا بازم به معروفیت بزرگی دست یافتند و با همکاری های مسعود جهانی تنظیم کننده مشهور، جای خودشون را در میان مردم محکم تر کردند.

از آخرین کارهای این دو برادر می توان تیتراژ ماه عسل 1397 را نام برد، آرش عدل پرور زاده 21 مرداد سال 1369 در تهران است. مسیح زاده 20 اردیبهشت سال 1367 در شهر تهران است.

آرش و مسیح به ایران بازگشتند

آن ها متولد تهران هستند و در نوجوانی به بیرون از کشور رفته و همان جا تحصیلات در رشته آهنگسازی داشتند.

انواع ساز ها و سبک های تازه آواز و خوانندگی را دخبرنگارانر استادان فرا گرفتند و بعد از چند سال دوباره به ایران بازگشتند.

مسیح هم خیلی زود و از سن 16 سالگی وارد عرصه موسیقی شد.

او به همراه آرش به ترانه سرایی و آهنگسازی مشغول شد. او هم مانند برادرش موسیقی را نزد استادان بزرگ آموخته است.

کودکی آرش و مسیح

نام کامل مسیح، مسیح عطاریان است، برادرش مازیار عطاریان نوازنده و خواننده است.

مشهورترین موزیک مسیح و آرش ای پی

مسیح برادر بزرگ تر آرش است و به گفته خود آرش نوشتن را از مسیح یاد گرفته است . مشهورترین و پربازدیدترین موزیک مسیح و آرش ای پی موزیک شنیدنی بیا بازم نام دارد که یکی از موزیک های ماندگار این دو خواننده شد.

مسیح و آرش عدل پرور از سال 1392 تا به امروز،در زمره بهترین صداهای مارکت موسیقی ایران هستند. این دو برادر ترانه سرا،خواننده و آهنگساز خوش ذوق ، از اواسط دهه هشتاد به صورت جدی وارد این عرصه شدند.

برادران عدل پرور فعال در عرصه موسیقی و سبک R&B هستند که تا کنون در فضای مجازی و بدون مجوز قطعاتی را هم منتشر نموده اند. از جمله این موزیک ها می توان به:

بیا بازم - هنوز همونم - خودتو برسون و دیوونه وار اشاره نمود که درسال های اخیر از شبکه های مختلف ودر فیلمهای سینمایی هم بارها پخش شده اند. ریتم و بلوز که بطور مخفف آر-اند-بی R&B هم نامیده می گردد، گونه ای از موسیقی است که در دهه های 1940 و 1950 به وسیله آمریکایی های آفریقایی تبار ابداع شد.

از قطعه دیوونه کن که در پاییز سال 1395 تحت لیبل شرکت ترانه شرقی به مدیریت محسن رجب پور و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بعد تمامی موزیک های منتشر شده تو که نیستی پیشم ، چه قشنگ ، آرومه دل و… دارای مجوز وزارت ارشاد هستند.

مسیح از طلایه داران جوان سبک های تلفیقی و منفرد موسیقی و از مدرسین به نام این رشته و متدینی حاذق است.

اساتید موسیقی مسیح و آرش ای پی

تحصیلات خود را در زمینه آهنگسازی اعم از تئوری موسیقی ، هارمونی ، ساز شناسی ، ارکستراسیون نزد اساتیدی چون جمشید اسماعیل زاده ، محسن الهامیان ، پزشک ایمان فرهودی ، پزشک براشنیکوف به اتمام رسانده است.

وی بعلاوه به این مقال بسنده نکرد ودر زمینه بافت شناسی موسیقی در حوزه شرق و غرب ، تبار شناسی ادبیات موسیقی و نیز اتنوموزیکولوژی ، دست به تحقیقات گسترده ای زده است.

دراین زمینه ها از محضر اساتید ذکر شده ، بهره برده او را بعنوان AWIP ، محقق و مدرس حوزه ادبیات بین الملل و عضو شاعر کمک داده که نتیجه آن همکاری آن دودر چند پروژه بزرگ فرامرزی با گروه های بین المللی به سرپرستی اشتاین مارک برگ و یوهان کریسلاگ هلندی است.

آثار آرش ای پی و مسیح

بعد از تو

آروم دل

چه قشنگ

تو که نیستی پیشم

غوغا می کنم

دیوونه کن

بیا بازم

ریز پیچید

هنوز همونم

خودتو برسون

به همه بگو

میرمو

نالوطی

تابستان

زدی پر

گلی

تو کی بودی

خالی بود دستم

ماه عسل 97

مسیح برادر بزرگتر آرش است و به گفته خود آرش نوشتن را از مسیح یاد گرفته است.

منبع: رکنا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2010

به "آرش و مسیح چه افرادی هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرش و مسیح چه افرادی هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید