2 طرح گردشگری در قزوین راه اندازی می شود

به گزارش بوستان گفتگو، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین از راه اندازی دو طرح گردشگری ورزشی تا سرانجام امسال خبر داد.

2 طرح گردشگری در قزوین راه اندازی می شود

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین، علیرضا خزائلی روز یکشنبه 9 آذرماه 99 گفت: تله سی یژ منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک پیش از این به بهره برداری رسیده بود که به دلیل ایجاد مشکلاتی به لحاظ ایمنی و نقص فنی تعطیل شد، در حال حاضر با رفع نقص ها و دریافت تأییدیه استاندارد توسط بهره بردار، این مجموعه گردشگری برای فعالیت و ارائه خدمات آماده است.

او اظهار کرد: تله اسکی منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک نیز که با سرمایه گذاری سازمان همیاری شهرداری های استان احداث شده، با سه پیست اسکی آماده بهره برداری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین با بیان این که راه اندازی این دو طرح تأثیر بسزایی در جذب گردشگران به قزوین به ویژه در فصول سرد سال خواهد داشت، اعلام کرد: با توجه به شرایط فعلی و ضرورت رعایت مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا، درانتظار فرصتی مناسب برای برگزاری آئین راه اندازی این دو طرح در منطقه نمونه گردشگری کامان و زرشک هستیم.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1447

به "2 طرح گردشگری در قزوین راه اندازی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 طرح گردشگری در قزوین راه اندازی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید