کتابخانه عمومی امام علی (ع) به زودی آماده خدمت رسانی به مردم قم خواهد شد

به گزارش بوستان گفتگو، سجاد عمرانی سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم در حاشیه بازدید از کتابخانه عمومی امام علی (ع) در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در قم، گفت: خوشبختانه بازسازی کتابخانه عمومی امام علی (ع) در مراحل پایانی واقع شده است و این کتابخانه به زودی آماده خدمت رسانی به مردم خواهد بود.

کتابخانه عمومی امام علی (ع) به زودی آماده خدمت رسانی به مردم قم خواهد شد

وی توضیح داد: این کتابخانه که از نظر موقعیت در کنار بوستان گلها قرار گرفته و اعضای کودک و نوجوان زیادی از برنامه های آن استقبال می نمایند، از مدتی پیش با هدف بهبود فضای کتابخانه و تعمیرات در حال بازسازی است.

عمرانی اضافه نمود: در دو سال اخیر، سعی کردیم علاوه بر ساخت کتابخانه های عمومی تازه مثل کتابخانه عمومی نوبهار که در سال 99 افتتاح شد و کتابخانه عمومی مرکزی قم که به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود، تعدادی از کتابخانه هایی که شرایط مناسبی برای ارائه خدمات نداشتند را نیز بازسازی و مناسب سازی کنیم.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی قم ادامه داد: از جمله این کتابخانه ها، کتابخانه عمومی ولیعصر روستای مبارک آباد بود که با رایزنی های صورت گرفته به محل تازه و نوسازی منتقل شد و کتابخانه عمومی امام علی (ع) که در منطقه کم برخورداری واقع شده است اما در عین حال مردم این منطقه و به خصوص بچه ها و نوجوانان، حضور فعالی در نشست های فرهنگی و برنامه های کتابخوانی کتابخانه داشتند؛ در نتیجه و با توجه به فرسوده بودن ساختمان کتابخانه، تصمیم به نوسازی آن گرفته شد.

این مقام مسئول یادآور شد: متاسفانه با توجه به بعضی مسائل در فرایند اجرا، افتتاح این کتابخانه کمی دیرتر از زمانی که مقرر شده بود، انجام خواهد شد؛ با این حال خوشبختانه پروژه پیشرفت خوبی داشته است و به زودی آماده خدمت رسانی به مردم خوب قم خواهد شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2072

به "کتابخانه عمومی امام علی (ع) به زودی آماده خدمت رسانی به مردم قم خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابخانه عمومی امام علی (ع) به زودی آماده خدمت رسانی به مردم قم خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید