کالیاری 1-3 اینتر؛ کامبک باشکوه نراتزوری

به گزارش بوستان گفتگو، اینتر در حالی که تا دقیقه 77 از کالیاری با یک گل عقب بود توانست سه گل بزند و برنده بازی گردد.

کالیاری 1-3 اینتر؛ کامبک باشکوه نراتزوری

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اینتر پس از تساوی ناباورانه خانگی برابر شاختار و حذف از لیگ قهرمانان، با روحیه ای پایین امروز میهمان کالیاری بود.

نراتزوری با 21 امتیاز از 10 بازی در رده سوم قرار داشتند و کالیاری میزبان نیز با 12 امتیاز در رده 12 بود. از نکات جالب بازی حضور کریستین اریکسن در ترکیب ثابت اینتر بود.

بازی در نیمه اول سرد و کم تحرک بود و به جز یکی دو موقعیت خطرناک از سوی اینتر توسط الکسیس سانچس که با مهار مناسب گلر کالیاری روبرو شد تا دقیقه 41 بدون گل دنبال می شد اما ریکاردو سوتیله در این لحظه توانست میزبان را پیش بیندازد.

ضربه اول او توسط مدافع اینتر برگشت داده شد ولی خود او با تعقیب توپ و با یک ضربه والی پای چپ توانست از گوشه محوطه جریمه توپ را به زاویه مخالف بزند و در میان بهت گلر و مدافعان اینتر، گل اول را به ثمر برساند.

بازی در نیمه اول با رجحان 1-0 کالیاری تمام شد.

اینتر نیمه دوم را هجومی شروع کرد ولی تا دقیقه 77 برای زدن گل تساوی انتظار کشید. بارلا روی ریباند ضربه کرنر و با یک شوت استثنایی از بیرون محوطه جریمه توانست حساب کار را 1-1 کند.

7 دقیقه بعد دی آمبروزیو توانست ورق را برگردانده و اینتر را 1-2 پیش بیندازد. این بار بارلا از راست سانتر کرد و روی تیر دوم دی آمبروزیو با ضربه سر توانست گل دوم را به ثمر برساند.

اینتر دقیقه 94 به گل سوم رسید. در یک ضد حمله و در حالی که گلر کالیاری رئوی ضربه کرنر جلو کشیده بود روملو لوکاکو توانست دروازه خالی را باز نموده و حساب کار را 1-3 کند.

این بازی در نهایت با پیروزی 1-3 اینتر به اتمام رسید تا با 24 امتیاز موقتا به رده دوم برود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1474

به "کالیاری 1-3 اینتر؛ کامبک باشکوه نراتزوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالیاری 1-3 اینتر؛ کامبک باشکوه نراتزوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید