چشم مجازی روی خودروهای بدون راننده جگوار لند روور

به گزارش بوستان گفتگو، جگوار لند روور، هلدینگ بریتانیایی فعال در زمینه خودروسازی، در اتومبیل های خودران آزمایشی خود از چشم های مجازی بهره می گیرد تا میزان اعتماد مردم به خودروهای بدون راننده را بسنجد. این خودروهای بدون راننده در محیطی آزمایشی حرکت می نمایند و می توانند با عابرین ارتباطی چشمی برقرار نمایند تا آن ها را از قصد خود متوجه سازند.

چشم مجازی روی خودروهای بدون راننده جگوار لند روور

مهندسین پیش از استفاده از چشم مجازی و پس از آن، 500 تست اجرا و سپس آمار آن ها را ثبت کردند تا دریابند آیا مردم به این امر که اتومبیل خودران برای عبور آن ها متوقف می گردد، اطمینان دارند یا خیر.

نتایج این مطالعات نشان داد که 63 درصد از عابرین و دوچرخه سواران شرکت نماینده در این تست معتقد بودند حضور خودروهای بدون راننده در جاده ها، باعث می گردد کمتر احساس امنیت نمایند. جگوار لند روور امیدوار است این تحقیق بتواند شرکت را در دریافت میزان مناسب اطلاعات مورد نیازی که اتومبیل های خودران باید با مردم به اشتراک بگذارند، کمک کند.

در واقع، این پروژه اقدام ذاتی عابرین که همان نگاه کردن به راننده خودروها پیش از قدم گذاشتن به خیابان است را آنالیز می نماید. پیت بِنِت، مدیر تحقیقاتی پروژه حمل و نقل آینده جگوار لندرور، در یک بیانیه از پیش آماده شده اعلام نموده است:

در ادامه با چشم های مجازی مورد بحث بیشتر آشنا می شویم:

منبع: Business Insider

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 459

به "چشم مجازی روی خودروهای بدون راننده جگوار لند روور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشم مجازی روی خودروهای بدون راننده جگوار لند روور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید