پروانه 37 شرکت حمل و نقل کالا در خوزستان لغو شد

به گزارش بوستان گفتگو، غلامعباس بهرامی نیا با در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به بررسی 340 پرونده تخلف شرکت های حمل و نقل جاده ای افزود: از این تعداد پرونده تخلف، پروانه فعالیت 37 شرکت لغو و 153 شرکت مشمول پرداخت جریمه نقدی شد، 60 شرکت حمل و نقل جاده ای تذکر کتبی دریافت کرد و 90 مورد نیز ملزم به رعایت ضوابط و تبرئه شد.

پروانه 37 شرکت حمل و نقل کالا در خوزستان لغو شد

بهرامی نیا اظهار کرد: نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته تعداد پرونده های بررسی شده از 104 مورد در سال گذشته به 340 مورد در سال جاری افزایش یافت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان ضوابط جدید تأسیس و بهره برداری از شرکت های حمل ونقل بین شهری را ابلاغ کرده و همه شرکت های حمل ونقل خوزستان ملزم به اجرای این ضوابط هستند. طبق این ضوابط در صورت توقف فعالیت های حمل ونقل این شرکت ها، پروانه فعالیت آنها توسط این اداره بررسی و در صورت تخلف لغو می شود.

وی در ادامه به پرونده تخلف شرکت های مسافربری نیز اشاره کرد و افزود: پرونده تخلف 110 شرکت مسافربری نیز مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد، 27 شرکت تذکر کتبی دریافت کردند، 38 شرکت جریمه نقدی شدند، 40 شرکت تبرئه شد و پروند فعالیت چهار شرکت لغو شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 188

به "پروانه 37 شرکت حمل و نقل کالا در خوزستان لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروانه 37 شرکت حمل و نقل کالا در خوزستان لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید