واکنش سرمربی بارسلونا به اظهارات بحث برانگیز مسی

به گزارش بوستان گفتگو، کیکه ستین درباره اظهارات بحث برانگیز ستاره بارسلونا شرح داد و خاطرنشان کرد او هم مانند مهاجم آرژانتینی خواستار فتح لیگ قهرمانان اروپا است.

واکنش سرمربی بارسلونا به اظهارات بحث برانگیز مسی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، کیکه ستین در یک مصاحبه درباره نیمار، لوییس سوارس، ایوان راکیتیچ، عثمان دمبله، لائوتارو مارتینس، میرالم پیانیچ و دیگر موضوعات صحبت کرد. سرمربی بارسلونا در خصوص نیمار اظهار کرد: دوست دارم روزی او را راهنمایی کنم. ما درباره سطحی صحبت می کنیم که خوشبختانه من به آرزویم رسیدم که آن راهنمایی لیونل مسی بود. با این حال دوست دارم این اتفاق در رابطه با نیمار هم رخ دهد.

سرمربی اسپانیایی در ادامه به شرایط سوارس اشاره نمود و گفت: هنوز بهبود نیافته است . او با گروه تمرین می نماید اما هنوز شرایط بازی و اعتماد به نفس ندارد. خیلی وقت است که بازی ننموده است. نمی دانم دو هفته، سه یا چهار هفته ممکن است طول بکشد تا شرایط بازی را پیدا کند.

ستین درباره اظهارات مسی گفت: این موضوع به اندازه کافی بحث ایجاد نموده است (مسی گفته بود با این نحوه بازی کردن نمی توانند فاتح لیگ قهرمانان شوند) اما هر دو می دانیم که چه چیزی می خواهیم بگوییم. هر دو خواستار فتح لیگ قهرمانان هستیم. همواره باید بهتر شد و این یک واقعیت است . می دانیم که مهره لازم را برای این کار داریم.

شایعه پیوستن پیانیچ به بارسا وجود دارد. سرمربی اسپانیایی در این رابطه اظهار کرد: همواره گفته ام بازیکنان عظیم را دوست دارم. پیانیچ بازیکن عظیمی است اما مانند همه موضوعات این چیزی است که رسانه ها می گویند.

سرمربی بارسلونا در ادامه به شرایط راکیتیچ اشاره نمود و گفت: او را درک می کنم. نمی دانم چه مدت بازی نموده است اما خودش از دقایق حضورش در میادین مطلع است.

باشگاه کاتالانی علاقه مند به امضای قرارداد با لائوتارو مارتینس است. ستین گفت: همه می دانیم که در دنیا چهار یا پنج مهاجم خوب در این پست است که یکی از آن ها مارتینس است.

سرمربی بارسلونا درباره آرتورو ویدال هم صحبت کرد و گفت: نمی توانستیم تونل افتخار بر پا کنیم چون به ما اجازه نمی دهند تماسی داشته باشیم. او همواره انرژی مثبت به تیم می دهد. ویدال در هنگام کار باورنکردنی است. از داشتن این بازیکن شادمان هستیم.

ستین در خصوص شرایط جسمانی دمبله و ساموئل اومتیتی اظهار کرد: آن ها بهبود یافته اند. در رابطه با دمبله که مطمئن هستم و اومتیتی مشکل جزیی تری داشت. امیدواریم به زودی بتوانیم از آن ها بهره ببریم.

او در سرانجام به اهمیت لیگ قهرمانان اروپا اشاره نمود و اضافه کرد: می دانم که این رقابت ها خاص است، بیش از همه به خاطر پرستیژی که دارد. لیگ قهرمانان سخت تر از لالیگا است چون در زمان بدشانسی یا ابهام ممکن است از این رقابت ها حذف شوید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1120

به "واکنش سرمربی بارسلونا به اظهارات بحث برانگیز مسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سرمربی بارسلونا به اظهارات بحث برانگیز مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید