هتل Dhara Dhevi ،چیانگ مای ، تایلند

به گزارش بوستان گفتگو، Dhara Dhevi هتل و استراحتگاهی زیبا در شهر توریستی چیانگ مای (Chiang Mai) واقع در شمال تایلند است.

هتل Dhara Dhevi ،چیانگ مای ، تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

چیانگ مای یکی از مهمترین و پررونق ترین شهرهای بخش شمالی تایلند به شمار می رود و گردشگران در آن می توانند ترکیبی هیجان آور از مدرنیته با فرهنگ سنتی و اصیل تایلند را شاهد باشند.

Dhara Dhevi در فضایی زیبا، سرسبز و دنج به وسعت 60 هکتار، و در جوار مزارع استوایی بنا شده است.

کارکنان گشاده رو و مهربان، محیطی آرام و بی سر و صدا، برخورداری از مناظر کشتزارهای سرسبز و تماشایی برنج از جمله مشخصه های این ریزورت محسوب می شود.

در طراحی ساختمان ریزورت از معماری کاخ های سنتی و باستانی الهام گرفته شده است. Dhara Dhevi به دلیل موقعیت مکانی خاص خود، دسترسی آسانی دارد.

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی چیانگ مای با ماشین 15 دقیقه، و تا مرکز شهر چیانگ مای 10 دقیقه است.

این هتل دارای 123 اقامتگاه لوکس است که مساحت آنها از 80 تا 250 متر مربع در نوسان است.

از جمله امکانات Dhara Dhevi می توان به این موارد اشاره نمود:

خدمات 24 ساعته اتاق، اینترنت وای فای، گاو صندوق، رختشویی و خشک شویی، خدمات کرایه تاکسی، برگزاری تور و دوره های بازدید از مراکز دیدنی، باشگاه بچه ها، کافی شاپ، خدمات ویژه افراد معلول، سالن ویژه برگزاری اجتماعات و مراسم جشن و ازدواج، کلاس های روزانه تدریس آشپزی و غیره.

اسپای هتل در فضایی به وسعت 3100 مترمربع و با الهام از معماری کاخ ماندالای (Mandalay palace) برپا شده است و در آن انواع خدمات بهداشتی، پزشکی و تناسب اندام ارائه می شود.

این اسپا دارای مرکز تناسب اندام کاملاً مجهز است و در آن خدماتی همچون آیورودا (طب سنتی هند)، جکوزی، استخر، سونا و ماساژ در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

در رستوران ها، بارها و شیرینی فروش های Dhara Dhevi مهمانان می توانند با انواع غذاهای جذاب و خوش طعم فرانسوی یا غذاهای محلی چین و تایلند از خود پذیرایی نمایند.

در شیرینی فروشی هتل نیز چای، شیرینی، بستنی و کیک عرضه می شود

منبع: لست سکند
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 571

به "هتل Dhara Dhevi ،چیانگ مای ، تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل Dhara Dhevi ،چیانگ مای ، تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید