ناظم الشریعه: زلزله خواب را از چشم ما گرفته، تایلند ضعیف نشده است

به گزارش بوستان گفتگو، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران می گوید ملی پوشان از ترس زلزله نمی توانند در چین تایپه خواب راحتی داشته باشند.

ناظم الشریعه: زلزله خواب را از چشم ما گرفته، تایلند ضعیف نشده است

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

سید محمد ناظم الشریعه در گفت وگو با خبرنگاران، درباره رویارویی تیم ملی فوتسال ایران با تایلند در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های فوتسال آسیا بیان نمود: بازی با تایلند فینال زودرس است چون این تیم از رقیب های دیرینه ما به حساب می آید. برخلاف این که گفته می گردد تایلند ضعیف شده، معتقدم آن ها به هیچ وجه افت نکرده اند.

او اضافه کرد: نمی توان از روی بازی تایلند با لبنان درباره این تیم قضاوت کرد. تایلند دیروز تیم خوب قرقیزستان را با گل های زیاد شکست داد. به هر حال هر بازی شرایط خودش را دارد و برخی اوقات نتایج عجیبی به دست می آید. به عنوان مثال، پرتغال در جام ملت های اروپا هشت گل به آذربایجان زد. آذربایجانی که با شکست دادن تیم های بزرگ به پرتغال رسیده بود. بنابراین فوتسال غیر قابل پیش بینی است.

سرمربی تیم ملی همچنین درباره زلزله های شدید و بالای شش ریشتر در چین تاییه گفت: تایپه مدام می لرزد. برای اهالی اش عادی است اما برای ما این گونه نیست. خودشان عین خیالشان هم نیست اما بازیکنان ما نگران هستند و زلزله خواب همه را به هم ریخته است. بازیکنان تا صبح بیدار بودند و وضعیت اصلا خوب نیست.

ناظم الشریعه تاکید نمود: همه ما در ایران زخم خورده زلزله هستیم و با توجه به زلزله کرمانشاه همه ناراحتند. ما که کرمانشاهی نبودیم هم ناراحتیم اما نمی خواهیم این موضوع را بزرگ کنیم.

او درباره عملکرد ضعیف دفاعی ایران مقابل تیم ملی عراق نیز توضیح داد: کاری نمی توانیم بکنیم و در زمان فعلی خوب نیست این حرف ها را بزنیم اما تعیین است که هر تیمی از نظر دفاعی خوب عمل نکند، ضربه می خورد. با این حال در بازی با چین و میانمار مسئله ای نداشتیم. بازی با عراق هم شرایط خودش را دارد. در آن بازی عراقی ها خیلی فشار گذاشتند اما ما معمولی بازی کردیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 577

به "ناظم الشریعه: زلزله خواب را از چشم ما گرفته، تایلند ضعیف نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظم الشریعه: زلزله خواب را از چشم ما گرفته، تایلند ضعیف نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید