معرفی هتل کانتری این گوا ، 5 ستاره

به گزارش بوستان گفتگو، هتل کانتری این گوا | Country Inn & Suites By Radisson

این هتل 5 ستاره کانتری این گوا در سال 2010 ساخته شده و تقریبا در نزدیکی ساحل گوا واقع شده است. در مجموع دو هتل کانتری این در گوا وجود دارد که خبرنگاران در این بین هتلی را که در کاندولیم Candolim واقع شده به شما معرفی می نماید. از این هتل به راحتی می توانید خود را به شنبه بازار برسانید. هتل کانتری این گوا Country Inn & Suites By Radisson دارای تراس هایی رو به استخر و باغ است و همچنین کافه و رستوران نیز دارد. بعضی از امکانات تفریحی آن شامل استخر فضای باز و مرکز تناسب اندام می باشد. فرودگاه به هتل، فرودگاه بین المللی گوا است که 15.3 کیلومتر از هتل فاصله دارد. خبرنگاران در ادامه این متن، برای شما ویژگی های تفریحی، رفاهی و خدماتی هتل کانتری این گوا را به همراه فاصله آن تا جاذبه های شهر آورده است، با ما همراه باشید.

معرفی هتل کانتری این گوا ، 5 ستاره

خدمات رفاهی هتل کانتری این

این هتل 4 ساختمان مجزا داشته که فضاهای خدماتی یکسانی دارند. امکاناتی از قبیل خدمات برگزاری رویدادها و مجالس و جلسه، خدمات حمل و نقل فرودگاه بدون هزینه اضافه، دسترسی به لیموزین یا تاکسی شهری و مرکز تجاری، تبدیل ارز و خدمات تور و بلیط را به مهمانان خود ارائه می دهد. ارائه صبحانه با هزینه اضافه در دسترس است و امکان استفاده از پارکینگ بدون هزینه اضافه برای مهمانان میسر می باشد. ارائه خدمات نگهبانی نیز از دیگر خدمات این هتل به شمار می رود. همچنین سایر امکانات و خدمات این هتل شامل امکانات تجاری از قبیل دستگاه فکس و فتوکپی است.

خدمات 24 ساعته میز پذیرش که امور چک این و چک اوت شما را سریعا انجام می دهند از دیگر خدمات شبانه روزی هتل است. کارکنان مهربان هتل کانتری این گوا که به زبان های هندی و انگلیسی صحبت می نمایند، آماده خدمت هستند.

امکان ورود حیوانات خانگی میسر نمی باشد و در صورتی که احتیاج به خدمات خشکشویی داشتید اطلاع داشته باشید که این هتل خدمات خشکشویی با هزینه اضافه را ارائه می دهد.

خدمات عروسی از دیگر خدمات و امکانات این هتل بزرگ و 5 ستاره می باشد. صندوق امانات، مکانی جهت نگهداری از بچه ها یا مراقبت از بچه ها (هزینه اضافی)، آسانسور و بالابر و قهوه و چای در مناطق مشترک و انبار چمدان هم در دسترس است و علاوه بر این، مجهز به اینترنت وای فای رایگان می باشد که در بخش های عمومی از جمله لابی، سالن اصلی و کافی شاپ در دسترس است.

ورود به هتل از ساعت 14 بعد از ظهر تا 24 می باشد و برای خروج، حتما باید تا قبل ساعت 11 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

خدمات تفریحی هتل کانتری این گوا

امکانات تفریحی این هتل شامل استخر در فضای باز، مرکز تناسب اندام، اتاق بخار، استخر بچه ها و نوجوانان و مبلمان فضای باز می باشد، از جمله خدمات ورزشی هتل کانتری این گوا نیز می توان به امکانات و تجهیزات ورزش های اسنوکر و دوچرخه سواری و غواصی با هزینه اضافه و باشگاه بچه ها و نوجوانان اشاره نمود. همچنین دارای یک کتابخانه و یک کافه است که انواع نوشیدنی ها را ارائه می دهد و مهمانانش می توانند نوشیدنی دلخواه خود از کافه سفارش دهند و به همراه آن از فضای دلنشین این کافه لذت ببرند.

  • رستوران هتل

صبحانه بوفه ای در دسترس می باشد و هر روز صبح از ساعت 07:30 تا 10:30 صبح سرو می شود.

کافه هتل کانتری این گوا فقط خوراک های سبک را ارائه می دهد و روزانه باز است.

رستوران غذای محلی و بین المللی را برای صبحانه، نهار و شام ارائه می دهد و مشرف به استخر است. مهمانان می توانند از نوشیدنی در کافه لذت ببرند.

خدمات سفارش غذا در اتاق 24 ساعته در دسترس است.

امکانات اتاق های هتل کانتری این گوا

این هتل که دارای 96 اتاق و سوئیت بوده که تمام اتاق هایش مجهز به تهویه مطبوع با امکان کنترل از راه دور، دیوار های ضد صدا، دسترسی به روزنامه ها به صورت رایگان و اینترنت وای فای بدون هزینه اضافی است. همچنین امکاناتی از قبیل ملافه های ضد آلرژی، منوی بالش، قهوه و چای ساز، یخچال، اتو و میز اتو، سرویس خواب با کیفیت دارد.

تلفن و تلویزیون صفحه تخت که شبکه های جهانی را نمایش می دهد. علاوه بر این میز مطالعه در اتاق ها در دسترس است و خدمات اتاق در ساعات محدود ارائه می شود. سشوار در حمام در اختیار مهمانان بوده و سرویس حمام اتاق ها دارای دوش یا وان است و لوازم آرایشی بهداشتی نظیر شامپو، صابون، حوله و … در آن ها به چشم می خورد.

در هر صورت اگر احتیاج از طریق و یا خدمتی خاص داشتید می توانید آن را از میز پذیرش درخواست دهید و همچنین در صورتی که احتیاج به تخت اصافه هم داشتید، می توانید آن را با پرداخت هزینه اضافه بخواهید.بطری آب معدنی رایگان در تمام اتاق ها موجود است.

انواع اتاق های هتل کانتری این گوا

  • اتاق استاندارد با تخت کینگ: تنها یک تخت کینگ در فضایی به متراژ 20 متر مربع دارد اما به زیبایی دکوراسیون شده است. تمام امکانات مورد احتیاج شما را به همراه بطری آب معدنی رایگان، دوش در حمام و کافی میکر و چای ساز، پرده هایی ضخیم و پنکه نیز در آن قرار داده شده است. تمام امکانات رفاهی دیگر اتاق ها در این اتاق نیز دیده می شود.
  • اتاق یک خوابه دولوکس: با مساحتی به اندازه 24 متر مربع و پنجره ای رو به استخر تمام فضا و امکانات مورد احتیاجتان را فراهم کرده است. تمام امکانات اتاق های دیگر در این اتاق دیده می شود. به علاوه دو تخت یک نفره که آن را تبدیل به اتاقی دو نفره برای مهمانان کرده است.
  • اتاق یک اتاق خوابه سوپریور: همانند اتاق یک اتاق خوابه دولوکس بوده با این تفاوت که نمایی رو به باغ دارد.
  • اتاق دولوکس 1 کینگ: همانطور که از نامش پیداست اتاقی با یک تخت دو نفره بزرگ است. این اتاق ها دارای 24 متر مربع مساحت دارد. حمام خصوصی آن دوش داشته و پنجره و تراس نمایی رو به استخر دارند. تمامی امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها را نیز داراست.
  • اتاق سوپریور کینگ: با 24 متر مربع مساحت و یک تخت دو نفره بزرگ مکانی راحت و مناسب رابرای اقامت فراهم کرده است. همچنین می توانید نمایی رو به باغ را از روی تراس خود داشته باشید. امکانات قهوه ساز و چای ساز برایتان در اتاق فراهم شده است. تمامی امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها را نیز داراست.
  • اتاق 1 اتاق خوابه اکسکیوتیو: این اتاق ها دارای 41 متر مربع مساحت هستند و یک تخت دو نفره در آن ها موجود است. نمایی رو به استخر را در تراس این اتاق خواهید داشت. چیدمان اتاق هب همراه تلویزیون صفحه تخت و مبلر احتی یا میز مطالعه بسیار راحت و مناسب است. تمامی امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها را نیز داراست.
  • اتاق سوپریور 1 کینگ: این اتاق ها دارای 24 متر مربع مساحت بوده و یک تخت دو نفره کینگ در آن ها موجود است. دارای حمام خصوصی با دوش با تمام امکانات درون حمام ها و بطری آب معدنی رایگان نیز می باشند. این اتاق برای افراد غیر سیگاری مناسب است.
  • اتاق دولوکس کینگ: این اتاق ها دارای 24 متر مربع مساحت هستند. یک تخت دو نفره کینگ (بزرگ) به همراه یک تراس در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی با دوش، فضایی برای افراد غیر سیگاری و بطری آب معدنی رایگان نیز هستند. تمامی امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها را نیز داراست.
  • سوییت یک اتاق خوابه: این سوییت ها دارای 20 متر مساحت می باشند، دو تخت یک نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی با دوش، تراس و بطری آب معدنی رایگان نیز هستند. تمامی امکانات ذکر شده در بخش امکانات اتاق ها را نیز داراست.
  • سوییت کینگ: سوئیت کینگ برای افرادی است که به دود سیگار حساسیت داشته و فضایی بدون دود می خواهند. تراس این سوئیت رو به حیاط مرکزی گزینه خوبی برای نشستن است. یک تخت بزرگ کینگ هم در این اتاق قرار داده شده است. حمام خصوصی، تراس و بطری آب معدنی رایگان نیز هست.

فاصله هتل با جاذبه های مختلف شهر گوا

فاصله هتل کانتری این گوا از مرکز شهر 12 کیلومتر بوده که چندان اهمیت ندارد. چرا که نزدیکی به سواحل معروف گوا و سواحلی که شلوغ نیستند، از مهم ترین مزیت این هتل هستند. همچنین به راحتی به ترانسفر و توک توک می توانید خود را به مرکز شهر و مراکز خرید برسانید.

  • موزه ملی گوا: 6.9 کیلومتر است که با تاکسی 10 دقیقه زمان می برد و اگر اتوبوس سوار شوید، 25 دقیقه بعد به موزه گوا می رسید.
  • کاخ چاپورا: 3 کیلومتر با شما فاصله دارد که با تاکسی 40 دقیقه ای به آنجا می رسید. اگر بخواهید، اتوبوس هم گزینه دیگری است که 70 دقیقه طول می کشد.
  • مرکز علمی گوا: این مرکز از شما 4 کیلومتر دورتر است که با تاکسی 10 دقیقه ای می رسید.
  • پل پانجی: فاصله آن با هتل 9 کیلومتر است. اگر با اتوبوس بروید، 25 دقیقه و با تاکسی 15 دقیقه بعد آن جا خواهید بود.
  • ساحل کاندولیم: به همراه ساحل سینکوریوم در نزدیکی هتل قرار دارند. با کمی پیاده روی به این دو ساحل می رسید.
  • کلیسای سنت الکس: تنها 3.5 کیلومتر تا هتل کانتری این گوا فاصله دارد. این کلیسا در میان دیگر جاذبه های هند بسیار خاص و دیدنی است.
  • قلعه آگوادا: 2.1 کیلومتر با شما فاصله دارد که تاکسی شما را 5 دقیقه ای به آنجا می رساند.
  • کروز رودخانه: 7 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 8 دقیقه در راه خواهید بود.
  • کلیسای سنت کاجتان: 4 کیلومتر از شما دورتر می باشد. اگر توسط تاکسی بروید، 55 دقیقه ای به آن جا می رسید. استفاده از اتوبوس 1 ساعت و 14 دقیقه طول می کشد.
  • فرودگاه بین المللی گوا: 3کیلومتر از هتل دورتر است. رفتن با تاکسی 43 دقیقه تا آن جا زمان خواهد برد. اتوبوس نیز حدودا 1 ساعت و 50 دقیقه زمان می خواهد.

موقعیت هتل کانتری این گوا

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

هند، گوا 403515، کاندولیم، بامون وادو

Bammon Vaddo, Candolim, Goa 403515, India

Phone: +91 832 665 0000

منبع: Booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 276

به "معرفی هتل کانتری این گوا ، 5 ستاره" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی هتل کانتری این گوا ، 5 ستاره" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل کانتری این گوا ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید