مشخصات و قیمت گلکسی واچ 7 و واچ اولترا فاش شد

به گزارش بوستان گفتگو، همچون بسیاری از دستگاه هایی که قرار است در رویداد گلکسی آنپکد رونمایی شوند، گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ الترا در مرکز توجه افشاگری های متعددی قرار گرفته اند. مدل اول در میزان های 40 و 44 میلی متری عرضه خواهد شد، در حالی که مدل دوم میزان نمایشگر را به 47 میلی متر افزایش می دهد. تا به امروز اطلاعاتی در خصوص تفاوت های این دو مدل منتشر نشده بود. طبق افشاگری تازه، به نظر می رسد که این دو مدل تفاوت چندانی نداشته باشند.

مشخصات و قیمت گلکسی واچ 7 و واچ اولترا فاش شد

یکی از افشاگران کره ای جدول معینات این دو ساعت هوشمند را منتشر نموده است. این جدول، ظرفیت باتری مدل های مختلف را تأیید می نماید (گلکسی واچ 7 40 میلی متری: 300 میلی آمپر ساعت، 44 میلی متری: 425 میلی آمپر ساعت، گلکسی واچ اولترا 47 میلی متری: 590 میلی آمپر ساعت). هر دو مدل از تراشه اگزینوس W940 مبتنی بر فرآیند ساخت 3 نانومتری به همراه 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی استفاده خواهند کرد.

به نظر می رسد ویژگی های اصلی گلکسی واچ اولترا و واچ 7 یکسان باشند و شامل نوار قلب، فشار خون، تجزیه بدن، میزان اکسیژن خون، میزان گیری تغییرات دما، کیفیت خواب و اطلاعات مربوط به ورزش است. اینکه آیا گلکسی واچ اولترا ویژگی های انحصاری دیگری دریافت خواهد نمود یا خیر، هنوز معین نیست، اما افشاگری های قبلی به قابلیت میزان گیری قند خون اشاره داشتند.

گلکسی واچ اولترا ممکن است با نمایشگر روشن تر 3000 نیتی (در مقایسه با 2000 نیتی در واچ 7) و بدنه ای از جنس تیتانیوم عرضه گردد. همین موارد به تنهایی می توانند وزن 61 گرمی آن را توجیه نمایند. علاوه بر این، واچ الترا به جای دو دکمه، از سه دکمه بهره می برد. این عوامل می توانند دلیلی بر قیمت بسیار بالاتر آن نسبت به گلکسی واچ 7 باشند.

در جدول معینات آمده که گلکسی واچ 7 با قیمت 274 و 303 دلار برای مدل های 40 و 44 میلی متری راهی بازار کره جنوبی می گردد و مدل اولترا در این بازار 651 دلار قیمت دارد. طبیعتا قیمت این ساعت ها در دیگر بازارها متفاوت خواهد بود.

منبع: notebookcheck

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 خرداد 1403 بروزرسانی: 30 خرداد 1403 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2414

به "مشخصات و قیمت گلکسی واچ 7 و واچ اولترا فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات و قیمت گلکسی واچ 7 و واچ اولترا فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید