متقاضیان مسکن ملی تا این تاریخ اطلاعات را ویرایش نمایند

به گزارش بوستان گفتگو، وزارت راه و شهرسازی گفت: برای متقاضیان مسکن ملی در مرحله اول، دوم و ثبت نام پیامکی تا 14 تیرماه مهلت ویرایش اطلاعات در نظر گرفته است.

متقاضیان مسکن ملی تا این تاریخ اطلاعات را ویرایش نمایند

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

بر اساس اطلاعیه روز شنبه وزارت راه و شهرسازی که در سامانه آباد درج شده است، امکان ویرایش اطلاعات از روز چهارشنبه (4 تیرماه) تا 14 تیر برای تمام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن (مرحله اول، مرحله دوم و ثبت نام پیامکی) که استعلامات آن ها مورد آنالیز قرار گرفته و اکنون در شرایط در انتظار آنالیز قرار دارند ایجاد شده است.

این دسته از متقاضیان می توانند با مراجعه به بخش مشاهده درخواست متقاضی در سامانه مدیریت طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

در این اطلاعیه آمده است: ویرایش اطلاعات سایر متقاضیان که استعلامات آنها مورد آنالیز قرار نگرفته است به مرور صورت گرفته و نگرانی از این بابت متوجه هیچ یک از متقاضیان نخواهد بود.

همچنین متقاضیان ثبت نام مرحله اول افرادی که در آبان ماه اقدام به ثبت نام نموده اند که پس از پالایش بر اساس شرایط مندرج در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از فراوری و عرضه مسکن، حائز شرایط استفاده از واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی شناخته نشده اند و اکنون در شرایط رد درخواست قرار گرفته اند، تا ساعت 24 روز آدینه (13تیرماه) فرصت دارند که با مراجعه به بخش مشاهده درخواست متقاضی در سامانه مدیریت طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir، اعتراض خود را ثبت نمایند.

در قالب طرح اقدام ملی مسکن قرار است 400 هزار واحد مسکونی در کشور ساخته گردد که از این تعداد 200 هزار واحد در شهرهای جدید، یکصد هزار واحد در بافت های فرسوده شهری و یکصد هزار واحد در شهرهای کوچک ساخته می گردد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1097

به "متقاضیان مسکن ملی تا این تاریخ اطلاعات را ویرایش نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متقاضیان مسکن ملی تا این تاریخ اطلاعات را ویرایش نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید