عجیب تر از این دوچرخه ندیده اید، عکس

به گزارش بوستان گفتگو، ایسنا نوشت: طیف گسترده ای از دوچرخه های عجیب و غریب و شگفت انگیز در طول سال های اخیر ساخته شده اند؛ از دوچرخه با کفش به جای چرخ گرفته تا دوچرخه برقی که می توانید با آن روی آب سواری کنید اما جدیدترین اختراع شاید عجیب ترین اختراع باشد.

عجیب تر از این دوچرخه ندیده اید، عکس

کارشناسان کانال یوتیوب The Q، دوچرخه ای با چرخ های مربعی ساخته اند که اگرچه ممکن است باورنکردنی به نظر برسد اما کاملا کاربردی است.

آنها در شرح ویدیویی که دوچرخه را نشان می دهد، نوشتند: لطفا با دوچرخه ای تقریبا معمولی دیدار کنید که با یک تغییر همراه است. چرخ های مربع! این دوچرخه کاملا کار می نماید و شما می توانید سوار آن شوید و با آن بپیچید.

در ویدئو می توان دید که این گروه با جوش دادن میله های فلزی به یکدیگر، قاب های چرخ ها را می سازند تا یک مربع را تشکیل دهند. سپس، پره ها اضافه می شوند؛ اگرچه این تجهیزات صرفا برای زیبایی شناسی هستند.

علت آن این است که در قسمت بیرونی چرخ، یک چرخ ممتد شبیه به پالت تانک تعبیه شده است که با پدال زدن در کل قاب حرکت می نماید. چرخ های مربع ثابت می مانند اما چرخ ممتد آنها برای ایجاد کشش حرکت می نماید.

در نهایت، چرخ ها روی یک قاب استاندارد دوچرخه نصب می شوند تا کاربر سوار آن گردد و به سمت جاده حرکت کند.

کارشناسان The Q در ادامه نوشتند: ایجاد و نصب چرخ های مربع روی یک دوچرخه، یکی از خنده دارترین پروژه هایی بوده است که تا به حال کار نموده ایم. این پروژه، توجه زیادی را به خود معطوف داشته است.

همانطور که The Q پیش بینی نموده بود، این ویدئو با بیش از 1.1 میلیون بازدید در زمان انتشار، توجه زیادی را به خود جلب نموده است.

هنوز تعیین نیست که ساخت این دوچرخه چقدر هزینه دارد و این که به فروش می رسد یا خیر.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 فروردین 1402 بروزرسانی: 27 فروردین 1402 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2333

به "عجیب تر از این دوچرخه ندیده اید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب تر از این دوچرخه ندیده اید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید