رکورد منفی منچستریونایتد در شب توقف مقابل ولورهمپتون

به گزارش بوستان گفتگو، شیاطین سرخ ضمن رضایت دادن به تساوی در خانه گرگ ها درجام حذفی انگلیس، یک رکورد منفی هم در کارنامه شان به ثبت رساندند.

رکورد منفی منچستریونایتد در شب توقف مقابل ولورهمپتون

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید. از شهرهای زیبایی همچون لندن و منچستر دیدن کنید، سوار چرخ فلک چشم لندن شوید و از تعطیلات حسابی لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال منچستریونایتد شب گذشته (شنبه) در دور سوم رقابت های جام حذفی انگلیس مقابل میزبانش ولورهمپتون به تساوی بدون گل رضایت داد تا تکلیف برنده این مصاف به بازی دوم در استادیوم اولدترافورد کشیده گردد اما علاوه بر شلوغ تر شدن برنامه بازی های تیم فوتبال منچستریونایتد، یک رکورد منفی هم به کارنامه این تیم افزوده شد که در 5 سال پیش بی سابقه بوده است.

شاگردان اولگنار سولسشایر در استادیوم مولینس، نه تنها پیروز به گلزنی نشدند بلکه حتی یک شوت هم به سمت دروازه حریف شلیک نکردند.

ولورهمپتون که شب گذشته مانع از صعود منچستریونایتد شد، فصل گذشته نیز این تیم را در مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها حذف نموده بود. گرگ ها شب گذشته توانستند دو شوت داخل چارچوب به سمت دروازه منچستریونایتد شلیک نمایند اما هیچ یک از آنها سرخیو رومرو را مغلوب نکرد.

در سمت مقابل اما منچستریونایتد برای اولین بار از ماه ژانویه سال 2015 (بازی مقابل ساوتهمپتون در لیگ برتر انگلیس) در تمامی رقابت ها، نتوانست حتی یک شوت داخل چارچوب به سمت دروازه حریف شلیک کند که بیش از پیش احتیاج این تیم به خرید یک مهاجم جدید را به معرض نمایش گذاشت.

از حالا توجه شیاطین سرخ به بازی رفت شان مقابل منچسترسیتی در مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه معطوف خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 746

به "رکورد منفی منچستریونایتد در شب توقف مقابل ولورهمپتون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد منفی منچستریونایتد در شب توقف مقابل ولورهمپتون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید