دختربچه رئالی در برنابئو به رویایش رسید

به گزارش بوستان گفتگو، دانیلا دختربچه ای که چندی پیش همزمان با همراهی تیم زنان بارسلونا گریه می کرد و می گفت می خواهد کنار بازیکنان رئال باشد دیشب به آرزویش رسید و با تیم مردان رئال مادرید وارد زمین شد.

دختربچه رئالی در برنابئو به رویایش رسید

به گزارش ورزش سه، ورود دانیلو کوچولو، دختر بچه اسپانیایی ای که چندی پیش در جریان یکی از ملاقاتهای تیم زنان بارسلونا خبرساز شده بود، به همراه بازیکنان رئال مادرید در آغاز ملاقات دیشب این تیم مقابل رئال بتیس خبرساز شد.

هفته گذشته تصاویر دانیلا که در آغاز بازی دو تیم زنان بارسلونا و مادرید سی اف اف به همراه بازیکنان بارسا وارد زمین شده بود ولی گریه می کرد و می گفت دلش می خواهد کنار بازیکنان رئال بایستد، به گوشه و کنار جهان مخابره شده و بسیار مورد توجه نهاده شد.

بعدها تعیین شد که دانیلا در تیم نونهالان رئال مادرید بازی می نماید و به شدت مادریدی است. او زمانی که در ابتدای بازی مورد اشاره به همراه الکسیا پوتلاس بازیکن تیم زنان بارسا وارد زمین شده بود از بابت ایستادن در کنار یک بارسایی آنقدر ناراحت بود که نمی توانسته گریه اش را پنهان کند.

دانیلا بعدها در مصاحبه با خبرنگارانی که سراغش را گرفته بودند گفت دلیل گریه اش این بوده که می خواسته با بازیکنان مادریدی وارد زمین گردد و نه بارسایی ها. رویایی که یک هفته بعد، دیشب در جریان ملاقات رئال مادرید و رئال بتیس به واقعیت تبدیل شد.

رئال مادرید دیشب در هفته یازدهم لالیگا در خانه خود برنابئو میزبان رئال بتیس بود. با اینکه رئالی ها در این بازی مهم و حساس پیروز به پیروزی نشدند و به تساوی بدون گل قناعت کردند ولی به میدان رفتن دانیلا کوچولو با بازیکنان رئال در ابتدای بازی یکی از دلخوشی های طرفداران رئالی در این بازی بود.

دانیلا به همراه سرخیو راموس کاپیتان وارد زمین شد و تا خاتمه بازی هر گاه که دوربینی او را شکار کرد لبخند از لبهایش پاک نمی شد. او حالا به همراه مادریدی ها وارد زمین شده بود و رویایش به واقعیت تبدیل شد.

منبع: زندگی روز
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2044

به "دختربچه رئالی در برنابئو به رویایش رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختربچه رئالی در برنابئو به رویایش رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید