داستان خلبانی که برای همواره ناپدید شد!، عکس

به گزارش بوستان گفتگو، شاید باورکردنی نباشد، اما در سال 1978 خلبان ارتش استرالیا برای همواره از مدار زمین نیست و نابود شد، این اتفاق در شرایطی رخ داد که او ساعاتی پیش در حال مصاحبه با مقامات ارشد خود بود.

داستان خلبانی که برای همواره ناپدید شد!، عکس

بسیاری از پرونده ها در سراسر دنیا وجود دارند که هیچگاه حل نشده اند و در هاله ای از ابهام به جای مانده اند. پرونده فدریک والنتیچ یکی از همین پرونده ها است.

فردریک والنتیچ و هواپیمای او در شرایطی اسرار آمیز برای همواره ناپدید شدند. در آخرین پیغام رادیویی او با مرکز فرماندهی وی شاره ای به یک هواپیمای عجیب و غریب می نماید که به سمت او با سرعت در حرکت است. همه چیز از شب شنبه، 21 اکتبر 1978، شروع شد که فردریک والتنیچ، یک پرواز را در تنگه باس در استرالیا انجام داد. در ساعت 7:06 بعد از ظهر، والنتیچ به وسیله دستگاه های ارتباطی تعبیه شده در هواپیما به برج مراقبت ملبورن گفت که یک هواپیمای ناشناس در 4500 فوتی در پی او است. این در حالی بود که برج مراقبت هیچ نشانه ای از هواپیمایی دیگر در نزدیکی وی مشاهده نکردند.

سپس والنتیج گزارش داد که هواپیما از شرق به او نزدیک شده است و در پیغام بعدی گزارش داد که این هواپیما در حال چرخش بالای سر او است. توصیف والنتیچ از هواپیما بسیار شگفت انگیز بود، او تاکید داشت که سطح این دستگاه فلزی براق بود و یک چراغ سبز روی آن قرار داشت. او سپس گفت که موتور هواپیمایش مشکل پیدا نموده است.

اما شاید ترسناک ترین پیغام او پیغام آخر بود که فریاد زد: این اصلا یک هواپیما نیست. سپس یک صدای گوش خراش پخش شد و تماس او برای همواره قطع شد. به محض این اتفاق جستجوی زمینی و دریایی تا فاصله 1 هزار متر مربع از محل حادثه شروع شد، ولی هیچ خبری نبود در نتیجه بعضی تصور می نمایند این اتفاق کار موجودات فضایی است.

منبع: گردشبان
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1857

به "داستان خلبانی که برای همواره ناپدید شد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان خلبانی که برای همواره ناپدید شد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید