خلبان دیوانه در آسمان

به گزارش بوستان گفتگو، خلبانی برای بالا بردن تعداد مخاطبانش در یوتیوب، عمدا هواپیمای خود را سرنگون کرد. او احتمالا با 20 سال حبس روبرو خواهد شد.

خلبان دیوانه در آسمان

به گزارش خبرآنلاین، ترِوِر جیکوب (Trevor Jacob)، نمونه شاخص کسی است که اشتیاق او به موفقیت در شبکه های اجتماعی و جلب توجه تعداد بسیاری هوادار، او را به سمت رفتار های پرمخاطره و احمقانه راهنمایی نموده است. اخیرا در شبکه اجتماعی یوتیوب، ویدیویی از سقوط یک هواپیمای تک نفره منتشر شد که بعدا خلبان مجبور شد اعتراف کند، هواپیما را به عمد سرنگون نموده است.

جیکوب با هواپیمای تک موتوره کوچک و مجهز به دوربین، از فرودگاهی در کالیفرنیا برخاست و پس از 35 دقیقه پرواز، با چتر نجات از هواپیما بیرون پرید و هواپیما را سرنگون کرد. تمام این اتفاق با استفاده از دوربین های متصل به هواپیما، فیلمبرداری شدند.

خلبان وقتی به زمین رسید، به محل سقوط هواپیما رفت و فیلم های گرفته شده با دوربین ها را برداشت و در شبکه اجتماعی یوتیوب به اشتراک گذاشت. 3 میلیون نفر سقوط هواپیمای او را مشاهده کردند. وقتی مسئولان هم این ویدیو را دیدند به نوع سقوط آن شک کردند و در آنالیز های بیشتر، خلبان مجبور شد اعتراف کند هواپیما را به عمد سقوط داده تا بازدیدکنندگان یوتیوب خود را افزایش دهد. او قصد داشت با این کار فروش محصولی را بالا ببرد.

این خلبان به علت خسارتی که به هواپیما زده است و احتمال اینکه سقوط هواپیما ممکن بود، مردم را به خطر بیندازد، دستگیر شد. جیکوب با 20 سال حبس روبرو است.

منبع: فرارو
انتشار: 31 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1402 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 2347

به "خلبان دیوانه در آسمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلبان دیوانه در آسمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید