حضور 100 اکیپ خدمات شهری برای ضدعفونی خیابان ولیعصر تا میدان راه آهن

به گزارش بوستان گفتگو، یزدانی گفت: 100 اکیپ کار ضد عفونی معبر خیابان ولیعصر تا میدان راه آهن را به عهده دارند.

حضور 100 اکیپ خدمات شهری برای ضدعفونی خیابان ولیعصر تا میدان راه آهن

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در حاشیه طرح ضدعفونی و گند زدایی خیابان ولیعصر تا میدان تجریش گفت: با دستور شهردار تهران کارگروه های مختلفی در مبارزه با ویروس کرونا تشکیل شد که یکی از آن ها کارگروه سلامت و خدمات شهری بود.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران اضافه نمود: این کارگروه برای مقابله با ویروس کرونا طرح گندزدایی در میادین سازمان میوه و تره بار، پایانه های تاکسی، اتوبوسرانی و مترو را در دستور کار خود قرار داده است.

یزدانی ادامه داد؛ تمام مکان های اسکان کارگری و سرویس بهداشتی سازمان میادین میوه و تره بار در دستور کار گندزدایی نهاده شد و تمام این قسمت ها از سوی سازمان میادین میوه و تره بار گندزدایی و ضد عفونی شد.

او بیان نمود: برای سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی تمام تجهیزات به کار گرفته شده و تمام نیرو ها با مواد ضدعفونی نماینده که در اختیار دارند کار ضد عفونی ناوگان را در بازه زمانی تعیین انجام می دهند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در تشریح جزئیات طرح گند زدایی خیابان ولیعصر تا میدان راه آهن گفت: طرح گند زدایی خیابان ولیعصر تا میدان راه آهن از بازار و پایانه تجریش شروع می گردد که کار ضد عفونی بازارچه و میدان ونک به سمت جنوب از سوی سازمان آتش نشانی انجام می گردد و طول جهت خیابان ولیعصر با حضور 60 اکیپ از سوی سازمان بوستان ها و40 اکیپ از شهربان ها انجام می گردد.

یزدانی ادامه داد؛ سازمان مدیریت پسماند نیز از میدان راه آهن به سمت شمال و سازمان بوستان ها از میدان تجریش به سمت پل پارک وی حرکت می نمایند و کار گند زدایی را انجام می دهند.

او بیان نمود: در کنار تجهیزات به کار گرفته شده در عملیات گند زدایی و ضد عفونی معابر خیابان ولیعصر 8 خودرو از سازمان اتش نشانی و 8 دستگاه خودرو ویژه سازمان بوستان ها و 40 خودرو نیز در اختیار سازمان پسماند است تا ضد عفونی خیابان ولیعصر به پایان برسد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران توضیح داد؛ 1500 نفر از نیرو های خدمات شهری شهرداری تهران کار ضد عفونی معبر ولیعصر تا میدان راه آهن را به عهده دارند و تمام المان ها و تابلو های این معبر ضد عفونی می شوند.

یزدانی ادامه داد: 60 اکیپ از سوی سازمان آتش نشانی و چهل اکیپ از سوی سازمان بوستان ها و مدیریت پسماند کار ضد عفونی معبر خیابان ولیعصر تا میدان راه آهن را به عهده دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 927

به "حضور 100 اکیپ خدمات شهری برای ضدعفونی خیابان ولیعصر تا میدان راه آهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 100 اکیپ خدمات شهری برای ضدعفونی خیابان ولیعصر تا میدان راه آهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید