جدول مقایسه قیمت بسته های اینترنت TD-LTE شرکت های مختلف در ایران؛ ارزان ترین و گران ترین شرکت ها کدام اند؟

به گزارش بوستان گفتگو، اینترنت TD-LTE یک جایگزین ارزان قیمت برای اینترنت 4G و یک جایگزین سریع و راحت برای اینترنت ADSL است.

جدول مقایسه قیمت بسته های اینترنت TD-LTE شرکت های مختلف در ایران؛ ارزان ترین و گران ترین شرکت ها کدام اند؟

با افزایش قیمت بسته های اینترنت 4G و مسائل پیش آمده برای اینترنت ADSL و عدم تحقق وعده های داده شده درباره اینترنت های VDSL و فیبرنوری، بسیاری از کاربران به سوی اینترنت TD-LTE کوچ کردند.

اینترنت TD-LTE در ایرانسل حداکثر سرعت 80 مگابیت و در دیگر اپراتورها حداکثر سرعت 40 مگابیت دارد و یکی دو روزه برای کاربران نصب و راه اندازی می گردد. بسته های آن حجم های بالاتری دارند و معینات نسبت به بسته های اینترنت موبایل ارزان تر و به صرفه تر هستند.

به ویژه، برای افرادی که مصرف اینترنت بالایی دارند و اهل دانلود فایل های زیاد، استریم فیلم و سریال و کارهایی نظیر این ها هستند؛ اینترنت TD-LTE همه جوره مقرون به صرفه است.

شاید در بعضی شهرها و نقاط، آنتن دهی و سرعت این نوع اینترنت ثابت بی سیم کمی آزاردهنده باشد ولی فعلا یکی از گزینه های خوب پیش روی کاربران برای اینترنت خانگی و حتی کسب وکاری و تجاری است.

تنوع بسته و قیمت و شرایط

یک زمانی فقط دو شرکت ایرانسل و مبین نت ارائه دهنده اینترنت TD-LTE بودند ولی با ورود اپراتورهای مجازی، اکنون بالای ده شرکت داریم که سرویس اینترنت تی دی ال تی به کاربران و مشتریان خود می دهند.

هریک از این شرکت ها برای خودش یک سری بسته اینترنت با حجم و مدت زمان معین دارد؛ قیمت های متفاوتی ارائه می دهد و محدودیت هایی دارد.

ورود شرکتی مانند زی تل به بازار ایران که اینترنت تی دی ال تی نامحدود حجمی با مودم بیرون از ساختمان می دهد؛ انتخاب را سخت تر می نماید و فعالیت شرکت وینکس که انعطاف پذیری بالایی در ارائه بسته های مختلف اینترنت به همراه جشنواره ها و تخفیف های فوق العاده دارد؛ داستان را پیچیده تر نموده است.

اگر فردی باشید که می خواهید به تازگی اینترنت TD-LTE بگیرید؛ قطعا در میان این همه نام و بسته و قیمت سرگیجه می گیرید و سرگردان می شوید.

ما در ادامه، جدول هایی از بسته های اینترنت ماهیانه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله اینترنت TD-LTE شرکت های مختلف را استخراج و با هم مقایسه کردیم. این جدول ها یاری می نمایند راحت تر به مقایسه حجم بسته ها و قیمت های آن ها در شرکت های مختلف بپردازید و بهترین شرکت و سرویس را برای خودتان انتخاب کنید.

حتی اگر الان یک کاربر تی دی ال تی هستید؛ باز هم اطلاعات این جدول ها به یاری شما می آید تا بهترین بسته را از اپراتور خود بخرید و بدانید در شرکت های دیگر این بسته چقدر قیمت دارد.

با هم نگاهی به جدول های مقایسه قیمت بسته های اینترنت TD-LTE بیندازیم تا بعد چند نکته مهم را مرور کنیم:

جدول مقایسه بسته اینترنت TD-LTE یک ماهه:

جدول مقایسه بسته اینترنت TD-LTE سه ماهه:

جدول مقایسه بسته اینترنت TD-LTE شش ماهه:

جدول مقایسه بسته اینترنت TD-LTE دوازده ماهه:

نکات مهم:

1- حداکثر سرعت اینترنت TD-LTE فقط در ایرانسل 80 مگابیت بر ثانیه است و در باقی شرکت ها 40 مگابیت بر ثانیه است. برای اطلاعات بیشتر و مقایسه سرعت دانلود شرکت های مختلف می توانید به مطلب کدام شرکت سریع ترین اینترنت TD-LTE را می دهد؟ سری بزنید.

2- در میان این شرکت ها فقط زی تل اینترنت نامحدود حجمی با سرعت 40 مگابیت بر ثانیه به کاربران خانگی می دهد. ایرانسل هم اینترنت تی دی ال تی نامحدود حجمی دارد ولی سرعت به 2 و 4 و 8 مگابیت کاهش پیدا نموده است که عمدتا خوش آیند کاربران نیست.

3- شاید برایتان سوال گردد چرا نام بعضی از شرکت های سرویس دهنده اینترنت تی دی ال تی مانند صفر و یک یا تک نت در این جداول نیست. با مراجعه به سایت این شرکت ها، متاسفانه هیچ تعرفه معینی پیدا نشد.

4- به نظر می رسد هنوز ایرانسل، عظیم ترین، اولین و ارزان ترین سرویس دهنده اینترنت TD-LTE ایران باشد که البته به خاطر دامپینگ هایی است که از سرویس های دیگر می گیرد.

5- تقریبا بسته ها و قیمت اینترنت TD-LTE آسیاتک دقیقا مشابه ایرانسل است و روی همان شبکه مخابراتی ایرانسل سرویس می دهد.

6- طبیعی است که قیمت بسته های اینترنت تی دی ال تی شرکت ها کوچک تری مانند پتیاک، مبنا تلکام و ماهان نت بسیار گران تر از ایرانسل و مبین نت باشد.

7- همه شرکت ها به صورت اجباری مودم TD-LTE را به کاربر می فروشند و احتیاجی نیست شما مودم جداگانه از بازار خریداری کنید؛ فقط باید دقت کنید مودم بهتر و از نظر آنتن دهی قوی تری انتخاب کنید.

8- بعضی شرکت ها طرح های اولیه ای می گذارند که شامل مودم و بسته اینترنت یک ساله پرحجمی با قیمت مناسب تری می گردد. سعی کنید برای آغاز یکی از این طرح ها را انتخاب و بهره ببرید.

9- مبین نت تنها اپراتوری است که پیش از فروش سرویس به مشتری، با اعزام نصاب و مودم و به طور رایگان موقعیت کاربر را ارزیابی نموده و اگر آنتن دهی خوبی داشت و کیفیت شبکه مناسب بود؛ سرویس ارایه می دهد.

10- مبین نت مودم را به صورت امانی تا 5 سال به کاربر می دهد. کاربر هر زمانی احتیاج به استفاده از اینترنت تی دی ال تی نداشته باشد؛ می تواند مودم و حجم به جامانده را به مبین نت برگردانده و هزینه مودم را دریافت کند.

در انتها، به نظر شما کدام شرکت و سرویس اینترنت TD-LTE مناسب تر است؟

شرکت وینکس در جشنواره پاییزه خود شرایط مناسبی برای کاربران اینترنت TD-LTE فراهم نموده است. شما می توانید در این جشنواره 750 گیگابایت اینترنت TD-LTE یک…

چندین کامنت و انبوهی از سوالات کاربران درباره اینترنت TD-LTE باز هم من را وادار کرد نسبت به این نوع اینترنت در ایران کمی بیشتر…

سیم کارت های تی دی ال تی قابلیت تماس و پیامک ندارند؛ پس نمی توانید با کدهای دستوری یا ارسال پیامک، میزان مصرف حجم اینترنت یا به جامانده و زمان اتمام بسته…

سریع ترین اینترنت تی دی ال تی متعلق به کدام شرکت است؟ یا می گردد این طور پرسید که کدام شرکت سقف سرعت دانلود اینترنت TD-LTE بیشتری دارد؟ برخلاف اینترنت 4G…

دیشب این پیشنهاد ویژه را در کانال تلگرامی شرکت آسیاتک دیدم و به نظر برای افرادی که دنبال اینترنت TD-LTE هستند واقعا به صرفه است. آسیاتک…

زی تل یکی از شرکت های خصوصی است که به شکلی متفاوت سرویس اینترنت TD-LTE را در ایران ارائه می دهد. در ابتدا، باید بگویم براساس تایپوگرافی و…

مبین نت در جشنواره عید تا عید خود به اندازه 3 برابر میانگین حجم خرید روزانه اینترنت TD-LTE به مشترکان خود هدیه می دهد. در اطلاعیه مبین نت…

اگر دنبال اینترنت ثابت پر سرعت باشید؛ سه گزینه پیش رو دارید: اینترنت ADSL که البته اگر پرسرعت محسوبش کنیم؛ اینترنت VDSL که نسل جدیدتر ADSL…

منبع: شبکه چی
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1385

به "جدول مقایسه قیمت بسته های اینترنت TD-LTE شرکت های مختلف در ایران؛ ارزان ترین و گران ترین شرکت ها کدام اند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدول مقایسه قیمت بسته های اینترنت TD-LTE شرکت های مختلف در ایران؛ ارزان ترین و گران ترین شرکت ها کدام اند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید