بلیط هواپیما مسکو شهر داستان و موسیقی

به گزارش بوستان گفتگو، مسکو پایتخت کشور روسیه، شهری با تاریخی طولانی، معماری زیبا و بناهایی به یادماندنی است. شهری که بسیاری از نویسندگان، شاعران و موسیقی دانان شهیر در آن زندگی نموده و بسیاری از آثار آنها نیز هنوز برای ملاقات گردشگران به جا مانده است. علاوه بر زیبایی های تاریخی، این شهر امروز مقصدی مدرن است که با مجموعه ای از رستوران ها، کافه ها و مراکز خرید می تواند اوقات خوشی را برای گردشگران به ارمغان بیاورد. دیدنی های زیاد مسکو را نمیتوان کمتر از سه چهار روز بازدید کرد.

بلیط هواپیما مسکو شهر داستان و موسیقی

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

✅ بلیط هواپیما روسیه

زیبایی های مسکو آنقدر هست که به شما پیشنهاد می کنیم همین اکنون بلیط هواپیما مسکو را رزرو کنید و چمدانتان را ببنید، البته پیش از سفر این راهنما را نیز بخوانید.

بلیط هواپیما برای بازدید از کلیسای جامع سنت باسیل

اگر نام مسکو را در اینترنت جستجو کنید، عکس های بسیاری از این مکان خواهید دید، شاید به نوعی بتوان گفت که این کلیسا یکی از نمادهای مسکو به شمار می رود.

آنچه این بنا را دیدنی نموده، معماری منحصر به فرد آن است؛ کلیسای سنت باسیل به دستور ایوان مخوف ساخته شد، روایتی مخوف هم در این رابطه وجود دارد، می گویند پس از اتمام کار به دستور ایوان، چشم های یکلووف، معمار بنا کور شد تا دیگر نتواند ساختمانی به زیبایی آن بسازد.

کلیسای سنت باسیل در میدان سرخ واقع شده است و قدمت آن به سال 1588 باز می گردد، در واقع این تاریخ ساخت دهمین کلیسا است، سنت باسیل از یک بنای اصلی به نام کلیسای تثلیث ساخته شده و دیگر بناها به دور آن شکل گرفته است، کلیسای سنت باسیل در فهرست میراث فرهنگی یونسکو نیز ثبت گشته است.

بلیط هواپیما برای بازدید میدان سرخ روسیه و کاخ کرملین

میدان سرخ یکی از مهم ترین مقاصد گردگشران پروازهای خارجی به مسکو است، میدانی که بخش عمده ای از تاریخ این کشور را در خود جای داده است.

یکی از این دیدنی ها کاخ کرملین است، این کاخ محوطه ای وسیع دارد که از شرق به میدان سرخ و از غرب به باغ الکساندر، یکی دیگر از دیدنی های شهر می رسد.

در مجموعه کرملین شما می توانیداز چهار قصر، چهار کلیسا، برج ها، موزه های موجود در این مجموعه،اتاق های اعتراف و البته اتاق های زره دیدن کنید.

کاخ کرملین از دوره تزارها تا کنون محل اقامت حکمرانان روسیه بوده است؛ برای بازدید از تمامی قسمت های آن باید زمان زیادی از روز را به گردش و بازدید اختصاص دهید، همچنین یادتان باشد ساعت های کار موزه ها و مجموعه ها را پیش از رفتن آنالیز کنید.

لازم به ذکر است میدان سرخ و کاخ کرملین در فهرست میراث فرهنگی یونسکو نیز ثبت شده است؛ جالب است بدانید درباره چرایی نام سرخ نیز نظرات گوناگونی وجود دارد، بعضی این کلمه را در روسی استعاره ای از زیبایی می دانند، روایت هایی هم وجود دارد که نام سرخ را به انقلاب های روسیه نسبت می دهد.

✅ بلیط هواپیما سنت پترزبورگ

بلیط هواپیما مسکو و موزه هایش

موزه های دیدنی بسیاری در این شهر وجود دارد که همانطور که پیشتر اشاره کردیم بخشی از آنها را هنگام بازدید از کاخ کرملین می توانید ببینید.

موزه تریتایاکوف یکی از محبوب ترین موزه های مسکو است که در آن مجموعه ای از آثار هنری این کشور در فاصله قرون 12 تا 20 را در خود جای داده است.

بلیط هواپیما مسکو برای بازدید از تئاتر بولشوی

روسیه زادگاه یکی از بزرگترین نمایشنامه نویسان دنیا، چخوف است و از سوی دیگر چایکوفسکی آهنگساز باله های معروفی چون دریاچه قو نیز در این کشور متولد شده و آثاری شنیدنی را خلق نموده، پس تعجبی ندارد که سالن تاتر شکوهمندی همچون تاتر بولشوی نیز در این شهر ساخته شده باشد.

این بنا در قرن شانزدهم میلادی به دستور کاترین کبیر ساخته شده است. اکنون این سالن یکی از مهم ترین سالن های باله و تاتر دنیا است، شما هم اگر دوستدار آثار کلاسیک هستید، برنامه ان را آنالیز نموده و به تماشای نمایشی در این سالن بنشینید.

✅ بلیط هواپیما کازان

بلیط هواپیما به مقاصدی برای دوستداران ادبیات

روسیه زادگاه بسیاری از نویسندگان شهیر و بی بدیل تاریخ ادبیات دنیا است، اگر شما هم از دوستداران ادبیات هستید به شما پیشنهاد می کنیم تا بلیط هواپیمای خود را به قصد ملاقات از خانه-موزه های بعضی از این نویسندگان به مسکو بگیرید.

بولگاکوف ابتدا به کار پزشکی مشغول بود و بعدها وارد دنیای ادبیات شد؛ البته او به سبب قلم تیز و انتقادیش همیشه گرفتار سانسور دولتی می شد، شاید شماهم شاهکار او مرشد و مارگاریتا را خوانده باشید، رمانی که بسیاری از صحنه های آن در شهر مسکو گذشته و روایت ملاقات شیطان از مسکو است. اگر از دوستداران این نویسنده هستید، سری به خانه-موزه او در مسکو بزنید، این خانه در نزدیکی جایی است که شیطان بر مارگاریتا ظاهر می گردد.

یکی دیگر از خانه-موزه های دیدنی مسکو، به ماکسیم گورکی، نمایشنامه نویس و نویسند قرن نوزدهم این کشور اختصاص دارد که در آثار خود همیشه های نقدهای مهمی را مطرح نموده و از این رو او نیز دچار سانسور دولتی قرار گرفته است. امروزه خانه او میزبان دوستدارن اوست.

✅ بلیط هواپیما سارانسک

بلیط هواپیما مسکو و بازدید از مترو

مسکو معروف ترین ایستگاه های مترو را در خود جای داده است؛ معماری با شکوه که قدمت آنها به پیش از جنگ دنیای دوم باز می گردد آنها را بدل به بناهایی باشکوه و تاریخی نموده است. اولین خط متروی این کشور در سال 1935 راه اندازی شد که نشانی از توسعه و صنعتی شدن این کشور بود.

جالب است بدانید بعضی از این ایستگاه ها با کاشی کاری ها و نقاشی هایی آراسته شده که آن را به ویژه برای گردشگران بسیار دیدنی نموده است.

بلیط هواپیما مسکو مقصدی برای خرید

اگر اهل خرید هستید، مسکو مقصد مناسبی است که برای خرید بلیط هواپیما و سفر است. یکی از بهترین مکان ها، دپارتمان استور GUM است، اولین بخش های این فروشگاه در قرن نوزدهم با یک معماری دیدنی ساخته شده است. GUM در میدان سرخ واقع شده و میزبان بسیاری از برندهای معروف دنیا است. علاوه بر این کافه ها و رستوران ها متنوع نیز می تواند انتها خوبی برای گردش شما باشد.

بلیط هواپیما برای دید و بازدید رود ولگا

رودخانه ها، زیبایی و آرامشی خاص به شهرها می بخشند. پیاده روی و قایق سواری بر روی رود ولگا می تواند برایتان لذت بخش و خاطره انگیز باشد.

مسکو مقصدی مناسب برای سفرهای تابستانی است؛ این شهر برای سفرهای خانوادگی، محبت آمیز و حتی انفرادی مناسب است؛ سری به وب سایت خبرنگاران بزنید و بلیط هواپیما خریده و هتلتان را رزرو کنید.

برای خرید بلیط هواپیما مسکو و رزرو پرواز خارجی بهترین پیشنهاد ما به شما نصب اپلیکیشن خبرنگاران می باشد. در اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما خبرنگاران به صورت روزانه تخفیف های ویژه روی مسیرهای خارجی وجود دارد که شما می توانید با نصب و ثبت نام در این اپلیکیشن، از این امکانات ویژه و بعضی ویژگی های دیگر بهره مند شوید.

گردآوری: خدمات بلیط هواپیما خارجی

منبع: سفرستان
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1019

به "بلیط هواپیما مسکو شهر داستان و موسیقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما مسکو شهر داستان و موسیقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید