امکان ایجاد اتاق گفت وگو در Spaces توئیتر، برای همه امکان پذیر شد

به گزارش بوستان گفتگو، خبرگزاری خبرنگاران- توئیتر استفاده از اتاق صوتی اسپیس را برای کاربران اندروید و iOS آزاد کرد.

امکان ایجاد اتاق گفت وگو در Spaces توئیتر، برای همه امکان پذیر شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از انگجت، کمتر از یک سال پس از اولین آزمایش اتاق های صوتی زنده، توئیتر این قابلیت را عمومی می نماید. از امروز، هر کسی در سیستم عامل های اندروید و iOS می تواند میزبان Space در توئیتر باشد و دیگر مهم نیست چند نفر وی را دنبال می نمایند.

در ماه مه گذشته، دسترسی به این ویژگی برای همه کاربران توئیتر با بیش از 600 دنبال نماینده امکان پذیر شد. در آن موقع، شرکت اظهار داشت که این محدودیت را برای اطمینان از تجربه خوب در نظر گرفته است. اکنون که این گزینه برای همه کاربران موجود است، می توانید با ضربه زدن روی دکمه نوشتن و سپس نماد Spaces، اتاق صوتی خود را راه اندازی کنید.

شاید علت اینکه توئیتر تقریباً یک سال منتظر ماند تا میزبانی اتاق های صوتی را در دسترس همگان قرار دهد، این است که این شرکت در چند ماه گذشته به افزودن ویژگی هایی پرداخته است که تجربه کاربری را به مقدار قابل توجهی افزایش می دهد.

توئیتر اخیراً ابزار موضوعاتی را نیز اضافه نموده است که به شما امکان می دهد برچسب های از پیش تعریف شده ای را اضافه کنید تا پیدا کردن اتاق صوتی شما آسان تر گردد. این ها همه مواردی هستند که باید Spaces را برای کاربران تازه وارد مجذوب کننده تر کند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1959

به "امکان ایجاد اتاق گفت وگو در Spaces توئیتر، برای همه امکان پذیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان ایجاد اتاق گفت وگو در Spaces توئیتر، برای همه امکان پذیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید