استفاده از 850 اتوبوس برای جابه جایی زائران اربعین در فارس

به گزارش بوستان گفتگو، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس اعلام نمود که برای ارائه خدمات حمل و نقلی به زائران حسینی استان فارس از تعداد 850 دستگاه اتوبوس استفاده خواهد شد.

استفاده از 850 اتوبوس برای جابه جایی زائران اربعین در فارس

به گزارش خبرنگاران، علیرضا سیاهپور یکشنبه هفتم مهر در جمع خبرنگاران گفت: برای جابه جایی زائران اربعین حسینی خصوصا در راستا بازگشت از عراق، آمادگی کاملی در ناوگان اتوبوس جاده ای استان فارس ایجاد شده است.

او با بیان اینکه بازه زمانی اوج بازگشت زائران اربعین 24 الی 29 مهر خواهد بود، گفت: بهتر است زائران محترم با مدیریت مناسب زمان سفر، به گونه ای برنامه ریزی داشته باشند که با استفاده از تسهیلات ایجاد شده، این سفر معنوی خاطره انگیز را انجام دهند.

سیاهپور با اشاره به اینکه زائران برای دسترسی به ناوگان عمومی حمل و نقل(اتوبوس) و اجتناب از تاخیر بی رویه ضروری است از هر پایانه مرزی که از کشور خارج می شوند از همان مرز به کشور بازگردند، گفت: عمده جابجایی زائران حسینی(ع) استان فارس از طریق مرزهای شلمچه و چذابه (ویژه کاروان های اربعین حسینی) انجام خواهد شد.

وی همچنین با بیان این که زائران محترم می توانند برای کسب اطلاعات ترافیکی و ثبت شکایات و پیشنهادات به سامانه 141 و اپلیکیشن 141 و نیز سامانه پیامکی 1000141 مراجعه کنند، گفت: ناوگان اتوبوسی با همکاری شرکت های حمل و نقل مسافر استان فارس آماده ارائه خدمات حمل و نقلی به زائران حسینی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 441

به "استفاده از 850 اتوبوس برای جابه جایی زائران اربعین در فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از 850 اتوبوس برای جابه جایی زائران اربعین در فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید