اسامی آثار و نشریات راه یافته به مرحله نهایی داوری جشنواره تیتر 12 اعلام شد

به گزارش بوستان گفتگو، با انتها گرفتن ارزیابی اولیه، اسامی آثار راه یافته به مرحله نهایی داوری جشنواره تیتر 12 منتشر شد.

اسامی آثار و نشریات راه یافته به مرحله نهایی داوری جشنواره تیتر 12 اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، دبیرخانه جشنواره تیتر 12 لیست و عناوین آثار راه یافته به مرحله ارزیابی نهایی نشریات دانشجویی را خاطرنشان کرد. این کارنامه شامل ریزنمرات اخذ شده در هر آیتم، نمره کل، بالاترین و پایین ترین نمره راه یافته به مرحله نهایی در هر رشته است.

دبیرخانه جشنواره تیتر 12 طی اطلاعیه ای در مورد زمان انتشار کارنامه آثار این جشنواره اسم کرد:

به اطلاع کلیه شرکت نمایندگان محترم در جشنواره تیتر 12 می رساند کارنامه آثار راه یافته به مرحله اول داوری جشنواره روز 8 تیر ماه از ساعت 14 به وسیله حساب کاربری سامانه دریافت آثار قابل رویت خواهد بود.

این کارنامه شامل ریزنمرات اخذ شده در هر آیتم، نمره کل، بالاترین و پایین ترین نمره راه یافته به مرحله نهایی در هر رسته است.

بعلاوه ذیل صفحه کارنامه قابلیت ثبت اعتراض وجود دارد که مستلزم ارائه شرح قابل دفاع به وسیله شرکت نماینده است.

کارنامه آثار راه یافته به مرحله نهایی بلافاصله پس از اتمام فرایند داوری نهایی قابل ارائه خواهد بود. لذا برای آثاری که به مرحله نهایی راه یافته اند کارنامه صادر نخواهد شد.

آثار راه یافته به داوری در رسته اپلیکیشن های اطلاع رسانی بدلیل محدودیت تعداد یکجا و در مرحله داوری نهایی آنالیز خواهند شد.

شایان ذکر است افرادی که بیش از یک شماره از نشریه خود را در جشنواره شرکت داده و نشریه آنها وارد مرحله نهایی داوری شده است، برای آگاهی از شناسه اثر نشریه ارسالی خود از امشب می توانند به قسمت لیست آثار ارسال شده حساب کاربری خود در سامانه جشنواره نشریات مراجعه و در ستون شرایط فعلی اثر آثاری را که به مرحله نهایی راه پیدا نموده اند، مشاهده نمایند. در تصویر ذیل این ستون تعیین شده است.

هر ساله جشنواره تیتر به وسیله یکی از دستگاه های آموزش عالی کشور برگزار می گردد. سال گذشته جشنواره تیتر 11 به میزبانی وزارت علوم برگزار گردید و سال جاری وزارت بهداشت میزبان جشنواره تیتر 12 خواهد بود که با شعار عینیت در خبر، انصاف در تحلیل، آزادی در بیان برگزار می گردد.

به رسم هرساله و براساس توافق انجام شده میان معاونت فرهنگی، اجتماعی وزارت علوم و معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، این معاونت مستقر دروزارت بهداشت متولی برگزاری جشنواره تیتر 12 خواهد بود.

این دوره از جشنواره بخش های متعد و مختلفی دارد. آثار برگزیده شامل 26 رسته، نشریات برگزیده شامل 18 رسته و فضای مجازی شامل 8 رسته، بخش ویژه هم با دو موضوع در کنار سرزمین مادری پنج بخش اصلی جشنواره را تشکیل می دهند. سال جاری بعلاوه برای نخستین بار بخش سرزمین مادری با هدف ارزیابی و آشنایی از فعالیت های فرهنگی دانشجویان ایرانی خارج از کشور در حوزه رسانه و ایجاد ارتباطی فرهنگی در نظر گرفته شده است. بدین منظور تفاهم نامه ای با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی منعقد شده است که زمینه ساز گسترده تر شدن این ارتباطات فرهنگی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1825

به "اسامی آثار و نشریات راه یافته به مرحله نهایی داوری جشنواره تیتر 12 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسامی آثار و نشریات راه یافته به مرحله نهایی داوری جشنواره تیتر 12 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید