یک میلیون تومان، قیمت بلیت پرسپولیس و السد!

به گزارش بوستان گفتگو، در حالی که هنوز چند ساعت از آغاز بلیت فروشی بازی پرسپولیس و السد نگذشته است، آنالیز های خبرنگار خبرنگاران نشان می دهد فروش بلیت های صندلی و روبه روی صندلی در بازار سیاه به بالای یک میلیون تومان رسیده است.

یک میلیون تومان، قیمت بلیت پرسپولیس و السد!

به گزارش خبرنگاران، روز سه شنبه دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس و السد در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه آزادی برگزار می گردد. در همین راستا بلیت فروشی اینترنتی این بازی از امروز (شنبه) شروع شده است اما به علت مراجعه زیاد طرفداران پرسپولیس، سایت خرید بلیت این سایت ساعاتی دچار اخلال شد و در حال حاضر نیز سرعت آن کند است و دوباره از دسترس خارج می گردد. در همین شرایط اما از گوشه و کنار خبر می رسد که بلیت های قسمت های صندلی و رو به روی صندلی به فروخته شده است.

نکته عجیب در این باره ایجاد یک بازار سیاه در فضای مجازی و در برخی سایت های خرید و فروش اینترنتی برای به فروش رساندن بلیت های بازی به بالاترین قیمت است.

کافی است به سایت های خرید اینترنتی سری بزنید تا با فروشندگان بلیت صندلی و روبه روی صندلی روبرو شوید. جالب است که این افراد قیمتی برای بلیت معین نمی نمایند و به بالاترین پیشنهاد آن را می فروشند.

پیگیری خبرنگار خبرنگاران و تماس با یکی از این فروشندگان نکات جالبی را در این خصوص معین کرد. این فرد به خبرنگار ما گفت که پیشنهاد یک میلیونی برای بلیتش دارد به قیمت کم تر حاضر نیست آن را بفروشد.

اما برای ورود به ورزشگاه احتیاج به کارت ملی خریدار بلیت است. این فروشنده می گوید صبح روز بازی در ورزشگاه حاضر می گردد؛ بلیت را به خریدار تحویل می دهد؛ همان موقع پولش را به وسیله کارت به کارت دریافت می نماید و کارت ملی اش را در اختیار خریدار قرار می دهد تا وارد ورزشگاه گردد. او منتظر می ماند تا پس از سرانجام بازی کارت ملی اش را تحویل بگیرد.

از آنجا که ماموران کنترل در ازدحام جلوی باجه ها کنترل بلیت در ورزشگاه فقط بلیت را با کد ملی مطابقت می دهند و به چهره تماشاگر دقت نمی نمایند، برخی دلالان از این موضوع سوء استفاده نموده و بازار سیاه راه انداخته اند و پول های کلانی به جیب می زنند.

این شخص هم چنین درباره قیمت هم گفت: فعلا بالاترین پیشنهاد برای بلیت رو به روی صندلی این بازی یک میلیون تومان است.

به نظر می رسد تا روز بازی این بازار سیاه جدی تر گردد و رقم های پیشنهادی دلالان بالاتر برود.

این در حالی است که قمیت بلیت های این بازی از 15 هزار تا 30 هزار تومان در سایت رسمی به صورت قانونی به فروش می رسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 78

به "یک میلیون تومان، قیمت بلیت پرسپولیس و السد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک میلیون تومان، قیمت بلیت پرسپولیس و السد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید