گنجینه های تاریخی و طبیعی در نارا ژاپن

به گزارش بوستان گفتگو، نارا , ژاپن . مرکز استان نارا که در مرز با استان کیوتو است و یک ساعت سواره از کیوتو است , بسیار زیباست : مقبره‌ها , کاخ‌ها و طبیعت بازدیدکنندگان را جذب می‌کنند . برخی از این بناهای تاریخی قدیمی قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین بناهای تاریخی هستند .

گنجینه های تاریخی و طبیعی در نارا ژاپن

این شرکت که در 710 نارا تاسیس شد اولین پایتخت دائمی بود . Todai - جی اف - یک معبد بودایی است - که بزرگ‌ترین مجسمه برنزی بودا در جهان است . این مکان به عنوان مکان یونسکو ثبت شده‌است . این مهم‌ترین نقطه عطف در نارا است . pagoda Kinpusenji , محصور با sakuras شکوفه دار , یکی از چندین معبد زیبای دیگر در شهر است .
کوه Yoshino در مکان‌های مقدس Sites و مسیرهای زیارت در فهرست کوه‌های Kii قرار دارد . هزاران شکوفه sakuras در بهار شکوفه می‌دهند و در پاییز امسال با درختان رنگی پوشیده شده‌است - هر زمان از سال , چشمگیر است . یک پارک نارا بزرگ یک عقب‌نشینی واقعی با deers آزادانه در پارک است . بازدیدکنندگان عاشق غذا دادن به آن‌ها با ترقه مخصوص گوزن هستند که می‌توانند در محل خریداری شوند . Isuien یک باغ ژاپنی جذاب دیگر در ساحل رودخانه Yoshikigawa است . علاوه بر طبیعت و بناهای معماری , محلی‌ها و میهمانان می‌توانند از موزه ملی هنر بودایی ژاپنی بازدید کنند . نارا قطعا باید یک‌بار در ژاپن ببیند .

انتشار: 12 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 3

به "گنجینه های تاریخی و طبیعی در نارا ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گنجینه های تاریخی و طبیعی در نارا ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید