کم خطاترین گروه اجتماعی جامعه پزشکان هستند

به گزارش بوستان گفتگو، به گزارش خبرنگاران، محمد جواد کبیر ظهر چهارشنبه در مراسم روز بیمه همگانی، اظهار کرد: تقویت حوزه های اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر تمهیدات لازم در این حوزه انجام نشود، موفقیت زیادی در دیگر حوزه ها نخواهیم داشت.

کم خطاترین گروه اجتماعی جامعه پزشکان هستند

وی اضافه نمود: وقتی کشور از محل تامین منابع نفتی تغذیه می گردد فراز و نشیب های زیادی هم در رابطه با نوسان این قیمت به وجود می آید که اثرات آن بر همه جنبه ها و از جمله حوزه سلامت قابل مشاهده است.

کبیر ادامه داد: ما ادبیات روشنی را برای چند لایه کردن بیمه که بتواند پوشش اجتماعی و سلامت را با یکدیگر به همراه داشته باشد، تعریف نکرده ایم.

وی با بیان اینکه رمز موفقیت بسیاری از کشورها تقویت نظام بیمه ای آن ها است، گفت: بیمه زمانی می تواند تمامی خدمات را به بیمه شدگان ارائه دهد که از استقلال برخوردار باشد و اینکه تصمیم بگیرد چه نوع خدماتی را به مردم ارائه دهد.

جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه یکی از چالش های نظام سلامت انعکاس برخی اخبار مبنی بر پر خطا بودن نظام پزشکی است، توضیح داد: کم خطاترین گروه اجتماعی جامعه پزشکان هستند و به جای متهم کردن آنان بهتر است به فکر استفاده از نیرو و تخصص آن ها در استان باشیم.

کبیر اضافه نمود: چنانچه حفاظت مالی از مردم کم رنگ گردد، اعتبار بیمه از بین می رود و لازم است از ارائه کنندگان خدمات بیمه ای حمایت بیشتری داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 81

به "کم خطاترین گروه اجتماعی جامعه پزشکان هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کم خطاترین گروه اجتماعی جامعه پزشکان هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید