کامیابی نیا: برای قهرمانی هر کاری می کنیم

به گزارش بوستان گفتگو، همزمان با اینکه باید حملات تیم را با دادن پاس به مهاجمان تیم شروع کنم، نباید اجازه بدهم پاس های در عمق بازیکنان کاشیما به دو مهاجم آنها برسد.

کامیابی نیا: برای قهرمانی هر کاری می کنیم

به گزارش خبرنگاران ، یکی از بازیکنانی که سایت ای اف سی پیش از فینال پای صحبت هایش نشسته، کمال کامیابی نیا است. او گفته که برای قهرمانی، هر کاری انجام می دهند: قهرمانی در لیگ برتر ایران خیلی سخت است که ما بارها انجامش داده ایم اما قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا بسیار ویژه خواهد بود، چون برای اولین بار است که در فینال این رقابت ها حاضر می شویم. ما هر کاری که باعث گردد جام قهرمانی مسابقات را بالای سر ببریم، انجام می دهیم.

کمال همچنین گفته که از اهمیت پستی که در آن بازی می نماید مطلع است: می دانم پست من خیلی مهم است اما برانکو همیشه تأکید می نماید که من همزمان روی وظایف تهاجمی و تدافعی ام متمرکز شوم و حملات تیم را با دادن پاس به مهاجمان تیم شروع کنم. از طرفی نباید اجازه بدهم پاس های در عمق بازیکنان کاشیما به دو مهاجم آنها برسد.

کامیابی نیا صحبت هایش را این طور ادامه داده است: بازی های کاشیما در نیمه نهایی را دیده و این تیم را به دقت بررسی نموده ایم. شیوه بازی این تیم را به خوبی می شناسیم و می دانیم که در طول مسابقه باید توجه ویژه ای به سوزوکی و سرجینیو داشته باشیم.

2 – 180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 87

به "کامیابی نیا: برای قهرمانی هر کاری می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامیابی نیا: برای قهرمانی هر کاری می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید