مظاهری: کاظم زاده علی رغم شایستگی از رسیدن به مدال بازماند

به گزارش بوستان گفتگو، به گزارش خبرنگاران از اندونزی، علی مظاهری مربی تیم ملی بوکس ایران پس از شکست سجاد کاظم زاده مشتزن وزن 69 کیلوگرم مقابل حریف تایلندی گفت: سجاد مبارزه بدی نداشت، منتهی حریف او بسیار باتجربه تر و قدرتمندتر از سجاد بود و توانست بوکسور ما را شکست دهد.

مظاهری: کاظم زاده علی رغم شایستگی از رسیدن به مدال بازماند

مظاهری در ادامه گفت: بچه های ما برای اینکه بتوانند در مسابقات مهمی چون بازی های آسیایی موفق عمل نموده و به مدال برسند باید میادین بیشتری دیده و باتجربه تر شوند. شک نکنید اگر سجاد قبل از بازی های آسیایی در تورنمت های بیشتری حضور پیدا نموده و با تجربه بیشتری راهی میدان آسیایی می شد می توانست به مدال برسد اما حالا با تمام شایستگی که برای کسب مدال داشت مغلوب شد و از گردونه رقابت ها کنار رفت.

مربی تیم ملی بوکس درباره دیگر نمایندگان کشورمان در بازی های آسیایی گفت: فردا شاهین موسوی مقابل نماینده ازبکستان به میدان خواهد رفت. کار سختی دارد. امیدوارم سربلند از این میدان خارج گردد.

مظاهری در انتها گفت: بازی های آسیایی میدانی نیست که در آن به راحتی به کسی مدال دهند. برای موفقیت در این مسابقات باید سرمایه گذاری زیادی صورت گیرد و نمایندگان بسیاری را اماده حضور در مسابقات کرد. متاسفانه قبل از حضور در بازی ها بوکس ایران را با کاهش اوزان محدود کردند وگرنه ما با مشتزنان سنگین وزن خودمان می توانستیم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 25

به "مظاهری: کاظم زاده علی رغم شایستگی از رسیدن به مدال بازماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظاهری: کاظم زاده علی رغم شایستگی از رسیدن به مدال بازماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید