مسیر پیاده روی زیبا هاوائی

به گزارش بوستان گفتگو، " Pipiwai تریل " , پارک ملی Haleakala , Maui , هاوایی . این مسیر یکی از هیجان‌انگیزترین مسابقات در پارک است و در مجاورت جاده به هانا یافت می‌شود که یک سواری زیبا را فراهم می‌کند . این مسیر از جنگل‌های بارانی انبوه , از غارها , آبشارها , گیاهان مختلف می‌گذرد و از همه مهم‌تر یک فعالیت باز در فضای باز برای روز trippers فراهم می‌کند . پارک مثل یک جنگل کوچک است , با دنیایی کاملا متفاوت .

مسیر پیاده روی زیبا هاوائی

Hikers با برخی از بهترین مناظر در هاوایی , پاداش داده می‌شوند . در مسیر آن‌ها آبشار Makahiku وجود دارد که از یک صخره سبز بالا می‌رود . دیدگاه‌های عالی در مورد دره‌ای که از بالای تپه‌ای باز می‌شوند . و همچنین جنگل بامبو - احتمالا معروف‌ترین و محبوب‌ترین ویژگی - یک عقب‌نشینی آرام و معنوی را فراهم می‌کند . علاوه بر این بازدیدکنندگان بامبو نیز می‌توانند درخت banyan نادر را با ریشه‌های درخت و شاخه‌های خود ببینند .
چرا به آنجا بروی ?
این مسیر فرصتی عالی برای افزایش پیاده‌روی و دیدن مناظر عالی و شگفتی‌های طبیعی فراهم می‌کند . در عین حال , جنگل بامبو به تنهایی دلیل خوبی برای بازدید از این سایت دارد . در عین حال پارک ملی Haleakala نیز ارزش vising دارد .
کی به آنجا بروی ?
سعی کنید زمانی که خشک و آفتابی است به آنجا بروید . بعد از باران , هوا صاف و لغزنده است .
چطور به آنجا برسیم ?
این رد در کنار بزرگراه Hana در امتداد ایستگاه رنجر Kipahulu پیدا شده‌است .

انتشار: 31 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 11

به "مسیر پیاده روی زیبا هاوائی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسیر پیاده روی زیبا هاوائی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید