لوزی پرسپولیس مقابل لوزی السد، در انتظار تقابل های ویژه

به گزارش بوستان گفتگو، دوئل نوراللهی با ژاوی و مدافعان میانی پرسپولیس (شجاع و سیدجلال) با دو مهاجم خطرناک حریف جالب خواهد شد. علیپور و منشا هم جدال سختی با خوخی و پدرو میگل خواهند داشت.

لوزی پرسپولیس مقابل لوزی السد، در انتظار تقابل های ویژه

به گزارش خبرنگاران ، درست مثل پرسپولیس که قرار است با سیستم لوزی به مصاف السد برود، صدرنشین لیگ قطر هم احتمالا با همین سیستم بازی خواهد نمود. السد که از 6 بازی این فصل خود در لیگ قطر 5 برد و یک مساوی دارد، در آخرین بازی اش تیم القطر را با سیستم 2-4-4 لوزی 5 بر یک شکست داد. این سیستم جدا از موضوع دروازه بان که همچنان نامشخص است، پدرو میگل و بوالم خوخی به عنوان مدافع میانی بازی خواهند کرد. عبدالکریم حسن مدافع چپ و حمید اسماعیل دفاع راست خواهند بود اما در خط میانی سالم الهجری راس عقب لوزی بازی می نماید و در مقابل او علی اسد و گابی بازی می نمایند.

در راس جلوی لوزی هم ژاوی خواهد ایستاد و زوج خط حمله را اکرم عفیف و بغداد بونجاح تشکیل می دهند. با این شرایط دوئل نوراللهی با ژاوی و مدافعان میانی پرسپولیس (شجاع و سیدجلال) با دو مهاجم خطرناک حریف جالب خواهد شد. علیپور و منشا هم جدال سختی با خوخی و پدرو میگل خواهند داشت و عالیشاه و همتی هم با اسماعیل و عبدالکریم حسن (مدافعان کناری السد) رقابت خواهند کرد.

2 – 180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 13 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 60

به "لوزی پرسپولیس مقابل لوزی السد، در انتظار تقابل های ویژه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوزی پرسپولیس مقابل لوزی السد، در انتظار تقابل های ویژه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید