فوتبال دنیا، دی فرانچسکو: نمی توانم از فروشگاه برای رم انگیزه بخرم!، وضعیت رئال مادرید هم مانند ماست

به گزارش بوستان گفتگو، فوتبال دنیا – سرمربی تیم فوتبال رم مشکل تیمش در فصل جاری را به بی انگیزگی بازیکنان این تیم نسبت داد. - اخبار ورزشی -

فوتبال دنیا، دی فرانچسکو: نمی توانم از فروشگاه برای رم انگیزه بخرم!، وضعیت رئال مادرید هم مانند ماست

به گزارش خبرنگاران ، تیم فوتبال رم فردا شب (سه شنبه) در چارچوب هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در حالی میزبان رئال مادرید خواهد بود که باخت این هفته اش در خانه اودینزه، تداوم بخش روند بی ثبات این تیم در فصل جاری شد.

اوزه بیو دی فرانچسکو، سرمربی جالوروسی که تیمش در بازی دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان 3 بر صفر مغلوب رئالی ها شده بود، در کنفرانس خبری پیش از بازی برگشت دو تیم، به خبرنگاران گفت: مسئله ای که الان رم دارد نداشتن انگیزه است و انگیزه هم چیزی نیست که من بتوانم از فروشگاه برای این تیم بخرم. انگیزه برای بردن بازی باید در وجود خود بازیکنان باشد. آنها به اندازه کافی بی رحم نیستند، آن بی رحمی که برای بازی در هر دو فاز هجومی و تدافعی ضروری است.

دی فرانچسکو با اشاره به شکست تیمش مقابل اودینزه اضافه نمود: ما برای یک بازی که به نظر من مهمترین بازی ما از ابتدای فصل بود به خوبی آماده شده بودیم و به همین دلیل باختن آن شدیداً مرا ناراحت و عصبانی کرد. تیم ما به کاری که دارد انجام می دهد ایمان ندارد. داریم در این زمینه روی بازیکنان مان کار می کنیم و می خواهیم از فرصت بازی مهم فردا شب استفاده کنیم تا نشان دهیم، رم آن تیمی نیست که در بازی اودینزه دیدید. فوتبال دنیا| پلگرینی بازی با رئال مادرید را از دست می دهد، ضرب الاجل باشگاه رم به دی فرانچسکو

سرمربی تیم فوتبال رم درباره تهدید شدن جایگاهش شغلی اش در رم هم گفت: اگر می خواهید درباره رم برای تان حرف بزنم این کار را می کنم، در غیراینصورت اگر می خواهید درباره خودم حرف بزنم این کار را نمی کنم، چون من همیشه احساس نموده ام که مورد اعتماد باشگاه هستم. ما در گروه مان در لیگ قهرمانان وضعیت خوبی داریم و با ارائه یک عملکرد خوب در بازی فردا شب می توانیم به هدف مان برسیم. رئال مادرید هم مانند ما در بحران است، پس دو تیم در شرایط یکسان قرار دارند.

رم فردا شب از ساعت 23:30 به وقت تهران در حالی در خانه برابر رئال مادرید به میدان می رود که مانند حریف خود 9 امتیازی است و به خاطر باخت در بازی رفت پایین تر از این تیم در رده دوم جدول گروه G قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 107

به "فوتبال دنیا، دی فرانچسکو: نمی توانم از فروشگاه برای رم انگیزه بخرم!، وضعیت رئال مادرید هم مانند ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، دی فرانچسکو: نمی توانم از فروشگاه برای رم انگیزه بخرم!، وضعیت رئال مادرید هم مانند ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید