فوتبال دنیا، تیته: بازی هجومی در DNA برزیل است، ایده فنی در فوتبال ربطی به حریف ندارد

به گزارش بوستان گفتگو، فوتبال دنیا - تیته با ستایش عملکرد تیم ملی برزیل مقابل السالوادور، گفت که حمله و بازی تهاجمی در خون بازیکنان برزیل است.

فوتبال دنیا، تیته: بازی هجومی در DNA برزیل است، ایده فنی در فوتبال ربطی به حریف ندارد

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال برزیل بامداد امروز (چهارشنبه) موفق شد السالوادور را در یک دیدار تدارکاتی با نتیجه 5 بر صفر شکست دهد.

تیته در نشست خبری پس از مسابقه درباره این برتری گفت: یک ایده فنی در فوتبال، ثابت باقی می ماند و ارتباطی به حریف ندارد. این یک شیوه بازی است. در اختیار دریافت مالکیت توپ، درگیری و تحرک، ویژگی های ما هستند. شیوه ای که دوست دارم مطابق آن بازی کنیم.

وی با تمجید از عملکرد بازیکنانش در این مسابقه توضیح داد: یکی از چیزهایی که بابت آن بسیار خوشحال هستم، شروع یک تیم با شور و بازی درگیرانه است. چیزی که بدون توجه به سطح فنی تیم حریف، ابتکار عمل را در اختیار تیم قرار می دهد. بازی هجومی، پرس حریف و بازی در فشار بالا در DNA تیم (برزیل) است.

سرمربی برزیل همچنین ریچارلیسون، هافبک برزیلی اورتون را که دو گل مقابل السالوادور به ثمر رساند، ستود و گفت: نگاه ریچارلیسون همیشه به جلو است و او هیچ وقت به اطراف نگاه نمی نماید. این بازیکن شیوه متفاوتی در بازی ترکیبی به ما پیشنهاد می نماید. با تحرکی که ریچارلیسون دارد، او همیشه در فضاها توپ را در اختیار می گیرد. این یک ویژگی قابل توجه برای این بازیکن به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 43

به "فوتبال دنیا، تیته: بازی هجومی در DNA برزیل است، ایده فنی در فوتبال ربطی به حریف ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، تیته: بازی هجومی در DNA برزیل است، ایده فنی در فوتبال ربطی به حریف ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید