شرایط بازی کردن با تیم های پرقدرت را نداریم

به گزارش بوستان گفتگو، به گزارش خبرنگاران، علیرضا جهانبخش پس از پیروزی دو بر یک ایران برابر بولیوی در استادیوم آزادی گفت: شاهد یک بازی خوب بودیم. بولیوی حریف آسانی نبود و در دقایقی هم ما را دچار دردسر کرد. اما توانستیم با یک بازی هماهنگ این تیم را دو بر یک شکست داده و محک خوبی بخوریم.

شرایط بازی کردن با تیم های پرقدرت را نداریم

وی در ادامه گفت: ما نمی توانیم همانند خیلی از کشورهای دنیا با تیم های قدرتمند بازی کنیم، حتی یک بازی را هم از دست دادیم و حالا باید منتظر دو دیدار دوستانه دیگر در آینده باشیم که آن دو بازی می تواند یاری مفیدی به کادر فنی تیم ملی داشته باشد.

مهاجم تیم ملی گفت: انتظار از فوتبال ایران بالاست. ما در جام دنیای، بازی های بسیار خوبی انجام دادیم اما اگر می خواهیم در جام ملت های آسیا و پس از 40 سال به قهرمانی دست یابیم احتیاج به تدارک قوی داریم که امیدوارم فدراسیون فوتبال بتواند این مهم را انجام داده و ما بعد از 40 سال قهرمان آسیا شویم.

وی اضافه کرد: خوشحالم امروز بانوان هم به استادیوم آمدند و بعد از سالها توانستند فوتبال را از استادیوم تماشا نمایند نه به وسیله گیرنده های خود. اما امید دارم که این روند ادامه پیدا کند و در بازی های لیگ هم بانوان هم بتوانند به استادیوم بیایند.

دنیابخش در خصوص وضعیتش در لیگ انگلیس گفت: شرایط بازی در لیگ انگلیس سخت است و باید کوشش زیادی کنیم. من بزرگترین هدفم این است که در لیگ انگلیس بازی های خوبی انجام دهم. خوشبختانه در دیدار آخر بازی کردم و از دید سرمربی بازی خوبی را انجام دادم.

مهاجم تیم ملی در خاتمه توضیح داد: بازیکنان ما شرایط خوبی دارند. احتیاج به اعتماد به نفس بیشتر داریم و این به دست نمی آید مگر با انجام بازی های تدارکاتی خوب که ما را برای آغاز جام ملت های آسیا آماده می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 75

به "شرایط بازی کردن با تیم های پرقدرت را نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط بازی کردن با تیم های پرقدرت را نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید