رضا مهاجری: بدون ستاره و بازیکن مطرح هم می توان نتیجه گرفت، اعتماد به نفس بازیکنان را بالا بردیم

به گزارش بوستان گفتگو، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز تاکید نمود که در فوتبال ایران می توان بدون بازیکن مطرح و ستاره هم نتیجه گرفت.

رضا مهاجری: بدون ستاره و بازیکن مطرح هم می توان نتیجه گرفت، اعتماد به نفس بازیکنان را بالا بردیم

رضا مهاجری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص نتایج خوب ماشین سازی در هفته های اخیر گفت: خوشحالم که تیم ما شرایط بهتری پیدا نموده است. در لیگ برتر چند نتیجه خوب گرفتیم و در جام حذفی هم پارس جنوبی را شکست دادیم. این در حالی است که چند بازیکن خودمان را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. مسئله مهم این بود که در این مدت اعتماد به نفس بازیکنان را بالا ببریم که این اتفاق رخ داد و حالا بازیکنان با انگیزه بیشتری تمرین می نمایند و در زمین مسابقه هم اشتیاق زیادی برای برد دارند.

وی اضافه کرد: وقتی یک تیم برنامه ریزی داشته باشد و همه در چارچوب کار تیمی جلو بروند می توان نتیجه گرفت. در فوتبال ایران بدون ستاره و بازیکن مطرح هم می توان نتیجه گرفت به شرطی که همه چیز طبق اصول پیش برود و هر فردی در هر تیمی بداند که چگونه باید وظایفش را انجام دهد. کوشش می کنیم این روند را ادامه داده و در آینده هم نتایج بهتری بگیریم. الان بازی های جام حذفی به طور موقت تعطیل است و باید تمرکزمان روی لیگ برتر باشد.

سرمربی ماشین سازی در خصوص اینکه در لیگ سال جاری چه رتبه ای را در جدول نشانه گرفته اند تاکید نمود: بعد از چند نتیجه خوب توانستیم تا رده دوازدهم بالا بیاییم ولی این صندلی هم برای ما خوب نیست. باید به نیمه بالای جدول برسیم و باز هم خودمان را بالا بکشیم. می دانیم کار بسیار سختی داریم و برای موفقیت باید بیشتر از این کوشش کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 65

به "رضا مهاجری: بدون ستاره و بازیکن مطرح هم می توان نتیجه گرفت، اعتماد به نفس بازیکنان را بالا بردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا مهاجری: بدون ستاره و بازیکن مطرح هم می توان نتیجه گرفت، اعتماد به نفس بازیکنان را بالا بردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید